اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون گردشگری، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌غربی از آمادگی کامل هتل های ارومیه برای داشتن یک میزبانی شایسته از تیم های ملی والیبال خبرداد.

رضا حیدری در این باره اظهار کرد: با توجه به رایزنی های صورت گرفته از طرف عوامل هتل های محل اقامت تیم ها و تماشاگران، تمام بخش های خدماتی اعم از رستوران ها، کافی شاپ، لابی، پذیرش و سالن های بدن سازی هتل ها به صورت تمام وقت خدمات رسانی خواهند کرد.

او با اشاره به اهمیت رژیم غذایی تیم های شرکت کننده در مسابقات افزود: با توجه به اینکه رژیم غذایی تیم ها به صورت خاص و متغییر هست ، هتل ها منوی خود را به صورت باز آماده نگه داشته اند تا پاسخگوی هرگونه نیاز غذایی تیم ها با بهترین مواد اولیه در سریعترین زمان ممکن برای استفاده ورزشکاران حاضر شود.

معاون گردشگری، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ادامه داد: هتل های انتخاب شده برای تیم های شرکت کننده مجموعه های نوسازی می باشند که طی ۶ ماه آموزش های لازم هتلداری برای پرسنل آن ها صورت گرفته است.

حیدری در پایان گفت: جایگاه ویژه ای از طرف هتل ها برای برپایی نمایشگاه صنایع دستی استان در نظر گرفته شده که تا زمان ورود تیم ها و تماشاگران با همت اداره کل و کمک هنرمندان صنایع دستی تجهیز و آماده بازدید خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست