اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی گفت: ۱۹ میلیارد ریال از محل اعتبار استانی برای بازسازی و آماده سازی سالن ورزشی ۶ هزار نفری غدیر ارومیه اختصاص یافته و هزینه می شود.

پیمان آرامون در بازدید از مراحل آماده سازی محل برگزاری رقابت های لیگ ملت های والیبال در ارومیه افزود: بهسازی سیستم های گرمایشی و تهویه سالن، ترمیم صندلی ها، تعویض کف پوش و سیستم روشنایی سالن در مراحل نهایی است و عملیات بازسازی تا پایان اردیبهشت ماه جاری به پایان می رسد.

وی با اشاره به برگزاری هفته سوم مسابقات لیگ جهانی والیبال در سال ۲۰۱۹ به میزبانی شهر ارومیه ادامه داد: برنامه های آماده سازی سالن ورزشی به منظور برگزاری هرچه باشکوه تر این رقابت ها با دستور استاندار آذربایجان غربی پیگیری و اجرا می شود.

وی بیان کرد: برگزاری این مسابقات در معرفی آذربایجان غربی و شهر ارومیه به عنوان یک ظرفیت گردشگری بسیار اهمیت دارد و باید تمامی امکانات و تمهیدات لازم با همکاری دستگاههای اجرایی و خدماتی به کار گرفته شود.

به گزارش ایرنا، هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال از ۲۴ تا ۲۶ خرداد ماه امسال به میزبانی ارومیه با حضور تیم‌های ایران، کانادا، لهستان و روسیه در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه برگزار خواهد شد.

در هفته چهارم این رقابت ها نیز اردبیل از ۳۱ خرداد تا دوم تیر ماه امسال از تیم های ملی والیبال ایران، فرانسه، پرتغال و استرالیا پذیرایی خواهد کرد.

امسال والیبال ارومیه سهم مهمی در ترکیب تیم ملی بزرگسالان دارد به طوری که هفت بازیکن ارومیه ای به نام های «سعید معروف، امیر فلاحت خواه، میلاد عبادی پور، مرتضی شریفی، میثم صالحی، امیرحسین توخته و محمدرضا حضرت پور» در پست های مختلف در لیست ۲۸ نفری «ایگور کولاکویچ» قرار گرفتند.

سال گذشته نیز سعید معروف، میلاد عبادی پور، امیرحسین توخته، محمدرضا حضرت پور و مرتضی شریفی پنج بازیکن ارومیه ای حاضر در لیگ ملت های ۲۰۱۸ والیبال بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست