اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از مثبت بودن ۴ مورد جدید کرونا ویروس در استان خبر داد و گفت: با احتساب یک مورد قبلی مجموع مبتلایان به کرونا در آذربایجان غربی به ۵ مورد رسیده است.

دکتر جواد آقازاده با اعلام این خبر گفت: تاکنون از ۱۲۴ مورد نمونه برداری شده برای آزمایش کرونا  ۵ مورد آن مثبت گزارش شده است .

او افزود: از این ۵ نفر ، ۴نفر در بیمارستان طالقانی ارومیه بستری بودند که ۳ نفر آنها با حال عمومی خوب مرخص شده اند و یک نفر نیز خانم ۷۰ ساله ای است که اکنون در آن بیمارستان بستری است و حال عمومی وی نیز خوب است .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی با بیان اینکه از این ۵ نفر دو نفر سابقه سفر به قم را داشته اند، گفت: یک نفر نیز در شهرستان خوی بستری شده بود که او هم مرخص شد.

آقازاده تاکید کرد: افرادی که اخیرا سابقه سفر زیارتی به قم یا مسافرت به سایر مناطق آلوده را داشته اند و یا اینکه از آن مناطق به شهرستانهای استان آمده و اسکان یافته اند باید به نزدیکترین  مرکز ارائه خدمات بهداشتی محل سکونت خود اعم از مراکز خدمات جامع سلامت شهری ، روستایی ، پایگاههای سلامت و خانه های بهداشت ، مراجعه نموده تا خود ، خانواده و اطرافیان وی  تحت مراقبت قرار گیرند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست