اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس اداره آموزش و پرورش عشایر آذربایجان غربی گفت: از اولین روزهای تعطیلی مدارس به لحاظ جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، این اداره با تهیه و تدوین بسته آموزشی و تولید محتوای آموزشی در پی جبران عقب افتادگی تحصیلی دانش آموزان عشایر بوده است.

 «نسرین پاکدوست» در جلسه ای که به منظور تدوین برنامه آموزش منسجم برای دانش آموزان عشایری اظهار داشت: این اداره در بین دانش آموزان عشایر جهت جبران عقب افتادگی تحصیلی دانش آموزان با استفاده از تجربیات و نظرات همکاران با تشکیل تیم های کاری در استان و مناطق جریان آموزش در عشایر را ادامه داده است.

او با اشاره به اینکه امکان استفاده از فضای مجازی به دلیل عدم پوشش اینترنت در روستاهای عشایری برای دانش آموزان و خانواده ها میسر نیست، افزود: لذا کارشناسان با تشکیل تیم های کاری و تعامل با راهبران آموزشی، دهیاران و مدیرآموزگاران مناطق عشایری در زمینه تهیه و تدوین بسته آموزشی و تولید محتوای آموزشی عقب افتادگی تحصیلی دانش آموزان را جبران نمایند.

پاکدوست ادامه داد: ۱۶منطقه عشایری تیم کاری ویژه تشکیل داده و اقدامات خود را آغاز نموده اند که در روزهای آتی گزارش عملکرد ایشان اطلاع رسانی خواهد شد.

 به گزارش کردپرس ؛رئیس اداره آموزش و پرورش عشایر آذربایجان غربی با قدردانی از همه معلمان و کارشناسان و راهبران آموزشی عشایری در راستای تداوم فعالیت های مستمر آموزشی و یادگیری بیان کرد: منسجم نمودن برنامه های آموزشی و جریان آموزش یک اصل اساسی است و باعث استمرار جریان آموزش خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست