اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : شهردار اشنویه برای ارائە طرح بنای یادبود و آرامگاه جهان پهلوان “سیامند رحمان” فراخوان داد و اعلام کرد: طرح های ارسالی حداکثر تا ۱۷ خرداد سال آینده باید به شهرداری اشنویه ارسال شوند.

 فاروق رنجبر، شهردار اشنویه اظهار کرد: با هدف پاسداری از میراث فاخر کشور و با انجام مطالعات امکان سنجی اولیه بر روی سایت در نظر گرفته شده در شهرداری نظر دارد بنای یادبود و آرامگاه ورزشکار پرآوازه چشم بر جهان پهلوان سیامند رحمان را طراحی و احداث کند.

او ادامه داد: در این راستا به دلیل ملی و جهانی بودن این قهرمان و ایجاد بستر مشارکت جهت حصول یک طرح معماری ایده آل و منحصربه‌فرد و دریافت ایده های مختلف طی فراخوانی از تمامی معماران متخصص دعوت کرد تا هرگونه طرح مطلب و یا پیشنهادی در خصوص طراحی معماری آرامگاه مرحوم “سیامند رحمان” دارند، به شهرداری اشنویه ارسال کنند.

رنجبر با معرفی اجمالی محل پروژه گفت: محل اختصاص داده شده به پروژه در شهر اشنویه و در پارک جنگلی قلاتوک در محل فعلی مقبره مرحوم “سیامند رحمان” به مساحت ۸۰۰ متر مربع است.

 او تاکید کرد: با توجه به محیط پیرامونی و شرایط اقلیمی و تاریخی شهرستان اشنویه، ارزشهای زیست محیطی و تعهدات اجتماعی طرح باید بتواند در عین خاطره انگیز بودن و به جذب مخاطبان عام و خاص در حوزه گردشگری پارک جنگلی قلاتوک یاری رساند و دارای ویژگی های خلاقانه و مناسب با شخصیت ورزشی قهرمان “سیامند رحمان” نیز باشد.

شهردار اشنویه گفت: در نظر داریم در فضای مورد نیاز ضمن طراحی المان مناسب با شخصیت پهلوان “سیامند رحمان” به عنوان آرامگاه، فضای نمازخانه و محل فاتحه خوانی و هم چنین نمایشگاهی جهت نمایش تابلو و آثار ورزشی این قهرمان را طراحی کنیم.

به گزارش کردپرس ؛ رنجبر اظهار کرد: متقاضیان می توانند کلیه مدارک به همراه فرم شرکت در این فراخوان را تا پایان وقت اداری ۱۷ خرداد سال آینده به صورت حضوری و یا ارسال از طریق پست سفارشی به آدرس شهرداری اشنویه ممکن ارسال کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست