اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: بر اساس آخرین آمار، از ابتدای شیوع این بیماری در استان ۷۹۹ نفر مبتلا شده‌ و ۷۲ نفر نیز جان باخته اند.

دکتر جواد آقازاده افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۴ نفر دیگر به تعداد مبتلایان در استان افزوده و ۱۲ نفر به تعداد جان باختگان بر اثر بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی اضافه شده است.

او اظهار داشت: تاکنون نمونه آزمایشگاهی دو هزار و سه نفرمشکوک به بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی دریافت شده که از این تعداد نتیجه ۷۹۹ نفر در آذربایجان‌غربی مثبت بوده است.

آقازاده بیان کرد: از روز هشتم اسفند ماه سال گذشته تا کنون تعداد جان باختگان به ۷۲ نفر رسید و امروز ۱۲ نفر جان باخته اند.

او افزود: تاکنون ۴۱۶ نفر از مبتلایان به کرونا در استان بهبود یافته که از این تعداد امروز ۲۳ نفر بهبود یافته اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: مبتلایان به تفکیک شهرستان ها در ارومیه: ۲۴۵مورد، خوی: ۱۲۲ مورد، بوکان: ۸۸ مورد، میاندوآب: ۸۳ مورد ، مهاباد: ۵۰ مورد هستند.

آقازاده افزود: همچنین شاهین دژ: ۴۳ مورد، ، تکاب: ۲۷ مورد، سلماس: ۱۹ مورد، نقده: ۲۵مورد، سردشت: ۲۱ مورد، چایپارە: ۴ مورد، اشنویه: ۱۷ مورد، ماکو: ۱۴ مورد، پیرانشهر: ۲۲ مورد، پلدشت: ۶ مورد، چالدران: ۵ مورد و شوط: ۸ موردمورد بیمار مثبت کرونا دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: رعایت بهداشت فردی برای شهروندان همچنان الزامی است و باید موارد مطرح شده توسط متخصصان به صورت کامل توسط خانواده‌ها رعایت شود.

او تاکید کرد: ماندن در خانه بهترین و مهمترین راهکار مقابله با این ویروس است و سلامت مردم را به دنبال دارد و مردم می توانند با نشستن در خانه‌ها از آلودگی به این ویروس در امان باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست