اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیر کل پست آذربایجان غربی گفت: با توجه به تعداد بالای مراجعه کنندگان به اداره کل پست متاسفانه کاستی های در رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی وجود داشته که باعث ابتلای ۳۱ نفر از کارکنان این اداره به بیماری کرونا شده است.

مجید فرخی مقدم اظهار داشت: آذربایجان غربی بعد از تهران دومین استان مجهز به سیستم مکانیزه صدور سند تک برگی در کشور است.

اوبا اشاره به افزایش خرید های اینترنتی به دلیل  شیوع بیماری کرونا گفت: در ۶ ماهه نخست امسال ۱۴۰ درصد مرسوله های پستی به صورت خرید اینترنتی افزایش داشته است.

مدیر کل پست آذربایجان غربی از فعالیت  ۸۲۵ واحد پستی در استان خبر داد و افزود: از این تعداد  ۴۵۶ واحد روستایی و ۳۶۸ مورد  واحد شهری را شامل می شود.

فرخی مقدم با اشاره به راه اندازی سامانه صدور گواهی کد پستی در استان گفت: شهروندان می توانند برای دریافت کد پستی هویت مکانی خود با مراجعه به سامانه نسبت به دریافت کد پستی ۱۰رقمی اقدام کنند.

او با بیان اینکه در سطح استان ۳۲۵ نامه رسان فعالیت می کنند، گفت: برای قطع زنجیره کرونا تمامی نامه رسان ها مجهز به دستگاه پوز هستند و از هرگونه تحویل پول نقد برای خرید های نیابتی اجتناب می کنند.

مدیر کل پست آذربایجان غربی تصریح کرد: آذربایجان غربی بعد از استان تهران دومین استان در کشور است که به سیستم مکانیزه صدور سندهای تک برگی مجهز شده و در ۶ ماهه اول سال ۹۹ تعداد ۳۴هزار سند تک برگ در سطح استان صادر شده است.

برداشته شدن این محدودیت ها در شرکت پست به ویژه در آذربایجان غربی که مقصد بسیاری از بسته های ورودی از سوی اقوام، دوستان و حتی خریدهای اینترنتی است، کمک کرده تا بسته ها با کمترین مشکل به دست افراد برسد.

وی اضافه کرد: البته همه این بسته ها با استفاده از دستگاه ایکس ری، بررسی می‌شود تا مشکلی در خصوص اقلام ورودی ایجاد نشود.

مدیرکل پست آذربایجن غربی ادامه داد: بخش عمده اقلام وارداتی از خارج کشور، به سمت شهرستان های جنوبی استان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست