اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی گفت: ۷۶ درصد از جمعیت استان تحت پوشش  شبکه فاضلاب قرار دارند.

علیرضا رضوی جمعیت تحت پوشش سامانه های جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در استان را ۷۶ درصد اعلام کرد و گفت: یک میلیون و ۹۲۳هزار نفر از جمعیت استان از مزایای سامانه های جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب برخوردار هستند.

وی ادامه داد: مردم شهرهای ارومیه، بوکان، پیرانشهر، خوی، سردشت، سلماس، قره ضیاالدین، مهاباد، میاندوآب و نقده از شبکه فاضلاب برخوردار هستند.

رضوی از پیش بینی اجرای ۱۱۵ کیلومتر شبکه فاضلاب در سال جاری در استان خبر داد و اظهار کرد: اجرای ۶۰ کیلومتر از شبکه جمع آوری فاضلاب پیش بینی شده از محل اعتبارات عمرانی و ۵۵ کیلومتر نیز از محل اعتبارات جاری خواهد بود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان در خصوص اجرای خطوط انتقال فاضلاب نیز تصریح کرد: برای سال جاری ۹ کیلومتر خط انتقال فاضلاب پیش بینی شده که در صورت اخذ موافقت نامه های مربوطه و تامین اعتبارات مورد نیاز، در شهرهای ارومیه، بوکان، تکاب، جالدران، خوی، سردشت و ماکو به مرحله اجرا گذاشته خواهند شد.

وی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۱۶ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در شهرهای بوکان، قره ضیاالدین، ارومیه، مهاباد و خوی اجرا شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست