اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی از بارش باران و برف، کولاک برف و وزش باد شدید از فردا، پنجشنبه در استان خبر داد.

مهدی صابری گفت: اثر مخاطره شامل اخلال در تردد، لغزندگی، کاهش دید و کولاک برف در جاده های مواصلاتی است و احتمال آسیب به سازه های سبک و گلخانه ها، شکستن شاخه های درختان، سقوط بهمن وجود دارد.

رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: هواشناسی استان طی اخطاریه‌ای توصیه به آماده باش راهداری ها و آماده‌سازی تجهیزات برف زدایی و برف روبی و اتخاذ تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارات ناشی از وزش باد را منتشر کرده‌است.

صابری اضافه کرد: وزش باد و افزایش موقتی دما به میزان چهار تا ۶ درجه سانتی گراد نیز در کنار بارندگی ها در استان رخ می دهد.

او اضافه کرد: موج بارشی هم از فردا در استان بیشتر در جنوب آذربایجان‌غربی فعالیت می کند و زمان پایان فعالیت آن اواخر وقت روز جمعه برآورد می شود.

رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی اظهار داشت: جو استان امروز، چهارشنبه آرام و همراه با مه است ولی از فردا پنجشنبه با ورود سامانه بارشی کاهش آلاینده های جوی نیز رخ می دهد.

صابری با بیان اینکه دمای ارومیه مرکز استان منفی پنج درجه سانتی گراد در شبانه روز گذشته بود، افزود: شهرستان پلدشت با دمای منفی هفت سردترین شهر و بوکان با مثبت ۱۶ درجه سانتی گراد گرم ترین شهر  استان در ۲۴ ساعت گذشته بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست