اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی گفت: ۲۰۰ برنامه شاخص به مناسبت هفته ملی کودک در استان برگزار می شود.
 جواد زاهدی در نشست خبری به مناسبت هفته ملی کودک در سالن اجتماعات خانه مطبوعات استان برگزارشد افزود: مجموعا ۲۰۰ برنامه شاخص در طول هفته ملی کودک در  ۲۳ مرکز ثابت ،۸مرکز سیار و ۴مرکز پستی استان باحضور کودکان برگزار می شود.
 زاهدی با تاکید به اینکه ۱۴ لغایت ۲۴ مهر هفته ملی کودک نامگذاری شده است تصریح کرد: شعار هفته امسال( آینده را باید ساخت ) به دلیل اینکه آینده هر جامعه با وجود کودکان ترسیم می شود نامگذاری شده است.
 مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی باتاکید به اینکه غفلت از کودکان ،غفلت از آینده جامعه است خاطرنشان کرد: هرچقدر بر روی کودکان کار و برنامه ریزی شود نتیجه آن را در آینده و توسعه کشور خواهیم دید.
 وی با اشاره به اینکه یک سوم جمعیت استان را کودکان تشکیل داده اند اظهار کرد: کانون پرورش فکری در غالب عضویت و پوشش های مختلف برای این کودکان در هر نقطه از استان برنامه هایی برگزار می کند.
 زاهدی ادامه داد: در ۶ماهه نخست امسال بیش از ۲۰ هزار نفر عضو جدید کانون شدند و تعداد ۳۵۵ هزار نفر کودک نیز از ۴۰ برنامه کانون در حوزه فرهنگی، هنری، دینی ،علمی و ورزشی استفاده کردند.
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی  درخصوص رویکرد برنامه های کانون پرورش فکری در هفته ملی کودک نیز گفت: برنامه ها با محوریت عاشورایی و درغالب مسائل ومشکلات متناوب جامعه ،محیط زیست، حمایت از کالای ایرانی و فضای مجازی برگزار خواهد شد.
 زاهدی تصریح کرد: اجرای نمایش عروسکی، جشنواره پرواز بادبادکها، قصه گویی، اجرای مسابقات مختلف و برپایی نمایشگاه ها ازجمله برنامه های کانون باحضور کودکان در هفته ملی کودک خواهدبود.
 وی با اشاره به اینکه از آغاز سال جاری ۱۰ کتابخانه مرکزی استان تجهیز و حدود ۱۰۰۰کتاب برای هرکتابخانه مذکور خریداری شده است خاطرنشان کرد: ۷۰ درصد ناوگان سیار روستایی استان امسال نوسازی و مشکل اساسی کانون رفع خواهدشد.
 زاهدی درادامه به ساخت اولین موزه تخصصی کودک شمال غرب کشور در ارومیه اشاره کرد وگفت: این موزه به مساحت۴۵۰ متر با۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی و۵ غرفه باهدف آشنایی کودکان با تاریخ و مراحل تکامل ابزار آلات درحال ساخت است که درصورت اتمام دهه فجر امسال افتتاح خواهدشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست