اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی در نشست خبری به مناسبت تشریح برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج از برگزاری بیش از ۴۰ برنامه در سطح استان در این هفته خبر داد.

حجت الاسلام عبدالرحیم سرایی در نشست خبری بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی دربسیج و سپاه که در سالن جلسات سپاه شهدای استان برگزار شد با اشاره به اینکه نشر اندیشه مطهری لازم و واجب است تصریح کرد : دشمن شناسی،روحیه مبارزه وجهادی ،ایستادگی  ومبارزه با جریان مارکسیسم از ویژگی های شهید مطهری بود.

وی باتاکید بر اینکه رسانه ها بدون احساسات وافراط وتفریط سطح آگاهی وبصیرت مردم را بالا ببرند خاطرنشان کرد: بصیرت یعنی انتخاب مصادیق و متغیرات زمان خود، چرا که بصیرت بجای  انباشت دانش به بصیرت نیاز دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی اظهار کرد: سپاه خالق لحظات افتخار آمیز و حرکت جهادی بوده و بنای سپاه بر اساس تقواست.

حجت الاسلام سرایی بااشاره به اینکه تا فرهنگ شهادت وایثار در بین مردم است تهدیدات دشمن اثری ندارد خاطرنشان کرد: مردم در طول ۲۵سال جنگ نرم دشمن را به خوبی شناخته اند و مدافعان حرم حاصل ۲۵سال مقاومت در برابر جنگ نرم واقتصادی دشمن است.

وی ادامه داد: رشادت،شجاعت،ایمان ،انقلابی گری از خصوصیات بارز سپاه بوده که باعث شده در طول چهل سال دربرابر دشمنان ایستادگی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست