اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: ۹۱عنوان برنامه طی هفته بسیج در استان اجرا می شود.

سردار حبیب شهسواری در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات سپاه برگزار شد، افزود: در هفته بسیج امسال ۹۱عنوان برنامه و تعداد ۳۷۸۴برنامه  با شعار “بسیج خدمتگزار ملت” در ۱۹شهرستان اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه بسیج یک معجزه کم نظیر انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: امام خمینی (ره) با نگاه عالمانه بسیج را پایه گذاری کرد چرا که یکی از راه های توسعه انقلاب اسلامی تشکیل بسیج است.

سردار شهسواری اظهار کرد: بسیج مردم را قشر بندی نکرده بلکه وسعت بسیج به اندازه کل ایران اسلامی است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: بسیج در واقع پایه و اساس دین داری، ایمان و اعتقاد و باور برای اسلام و انقلاب و ملت است، بسیج یک تفکر ، اندیشه و باور برای دین داری و یاری مردم است.

سردار شهسواری یاد آور شد: در ایام کرونا یک میلیون و ۳۰۰هزار بسته معیشتی بین نیازمندان آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

وی ادامه داد:  دیدار ویدیو کنفرانسی بسیجیان با رهبر انقلاب، برگزاری همایش فاطمیون با حضور ۲هزار نفر در ارومیه، افتتاح پروژه کشاورزی، آب رسانی، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و دیدار با خانواده شهدا از جمله برنامه های هفته بسیج در سال جاری است.

رسانه‌ها در اغتشاشات روایت دست اول به مردم ارائه کنند

وی با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور و استان، تاکید کرد: مشکل اساسی این است، دربرخی از حرکات اخیر، روایت دست اول اتفاقات را به دست مردم نمی‌رسانیم که این مهم یک غفلت در جامعه است که بایستی واقعیت خبر در سریع‌ترین زمان ممکن به دست مردم برساند تا خبرهای کذب توسط معاندین نشر پیدا نکند.

سردار شهسواری عنوان کرد: متأسفانه برخی‌ها به دنبال این هستند، که واقعیت صحنه را بدون اینکه در واقع کوچک یا بزرگ کنند. آنچه که واقعیت است با مسئولین، مردم، اقشار و بسیجیان است در میان بگذاریم که ارزیابی دقیقی از صحنه داشته باشیم و مرعوب جنگ روانی دروغین دشمن نشویم.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: بسیج فراتر از قشر بندی‌های سیاسی است چرا که برای همه مردم ایران اسلامی است و دین داری ایمان اعتقاد و باور پایه‌های بسیج را تشکیل می‌دهد.

سپاه با مخلان امنیت در آذربایجان غربی برخورد قاطع می‌کند

وی با بیان اینکه بسیج و سپاه به هیچ جریان سیاسی وابسته نیست، اضافه کرد: در هر کجای ایران و جهان دلداده‌ای برای کشور و اسلام وجود داشته باشد، سپاه از آن حمایت می‌کند.

سردار شهسواری با تاکید بر اهمیت رسانه و فضای مجازی در بازگو کردن حقایق، یادآور شد: متأسفانه مدیران ما به اندازه رهبری به اهمیت فضای مجازی واقف نیستند.

وی ادامه داد: اعتراض اصولی دارد و نباید اغتشاش گرانی را که به اموال عمومی آسیب وارد می‌کنند و دست به قتل مردم می‌زنند معترض دانست.

سردار شهسواری با اعلام اینکه سپاه شهدا با قاطعیت تمام با مخلان امنیت استان برخورد می‌کند، اظهار کرد: در حفظ امنیت مردم با احدی تعارف نداریم.

وی در خصوص وضعیت پرونده شهرداری ارومیه گفت: با هیچکس پیمان اخوت نبسته‌ایم، در پرونده شهرداری قطع یقین عدالت، محور خواهد بود، چینش سیستم قضائی، عادلانه بودن حکم را تضمین می‌دهد، همه‌مان تابع قانون هستیم، اگر هم اعتراضی به حکم باشد، می‌توان در چند مرحله اعتراض کرد.

در این نشست از پوستر جشنواره ابوذر و شعار هفته بسیج نیز رونمایی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست