اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: تاپایان سال جاری ۱۲۵ کیلومتر بزرگراه، راه اصلی و فرعی در استان اجرا و آماده بهره برداری می شود.

محسن حمزه‌لو ر خصوص برنامه اجرایی حوزه ساخت و توسعه راه‌های استان در سال ٩٩ افزود: امسال برنامه‌ریزی شده در سه بازه زمانی، اردیبهشت‌ماه، هفته دولت و دهه مبارک فجر بیش از ١٢۵ کیلومتر راه بزرگراهی، اصلی و فرعی با اعتبار دو هزار و ۶۶٠ میلیارد ریال به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به اهمیت ساخت و توسعه راه‌های ایمن در افزایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری و دستیابی به توسعه پایدار گفت: تکمیل این حجم طرح ساخت و توسعه راه‌ها در این بازه زمانی بی‌سابقه است و مجموعه راه وشهرسازی استان از ظرفیت منابع مالی و اعتباری ملی و استانی، کمیته برنامه‌ریزی شهرستان‌ها و خیرین راهسازی استفاده می‌کند تا عرصه زیرساخت‌های حمل‌ونقل جاده‌ای منطقه متحول شود.

حمزه لو یادآور شد: براساس برنامه زمان‌بندی پیشبرد طرح‌های ساخت و توسعه راه‌های استان، اتمام طرح‌های بزرگراهی ارومیه-مهاباد-میاندوآب، سلماس-خوی و خوی به ایواوغلی که بخشی از کریدور بزرگراهی غرب کشور است و تکمیل محورهای ارومیه به سرو، خوی-قطور، نقده به پیرانشهر، میاندوآب – شاهین‌دژ و مهاباد به سردشت از مهم‌ترین پروژه‌ها هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: بهره‌گیری از مزیت‌های موقعیت جغرافیایی آذربایجان غربی در عرصه حمل‌ونقل، یکی از اهداف توسعه اقتصاد پایدار تعریف شده که تلاش می‌شود با تکمیل طرح‌های نیمه تمام راهسازی این امر محقق شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست