اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس ستاد دهه فجر آذربایجان غربی گفت: همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر و با شعار محوری «جشن ملی ۱۴۰۰» بیش از سه هزار برنامه در استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام ناصر آقایی بعد از ظهر یکشنبه در نشست خبری تشریح برنامه‌های دهه فجر اظهار کرد: این برنامه‌ها با بیش از ۴۰۰ عنوان شاخص رأس ساعت ۹ و سی و سه دقیقه صبح دوازده بهمن همزمان با ورود تاریخی حضرت امام خمینی ره به ایران اسلامی با نواخته شدن زنگ انقلاب در سراسر استان آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: این برنامه‌ها در زمینه‌ها و موضوعات مختلف با هماهنگی و برنامه ریزی ۲۶ کمیته تخصصی استانی آماده اجرا شده است و غبارروبی مزار شهدا و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و ویزیت و ارائه خدمات پزشکی رایگان در مراکز درمانی نیروهای مسلح و اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم و روستاهای مرزی استان از دیگر برنامه‌های ویژه این ایام در استان است.

حجت الاسلام آقایی برگزاری مراسم جشن انقلاب و جشنواره‌های دانش آموزی و دانشجویی، همایش وحدت شیعه و سنی، مسابقات فرهنگی و هنری و ورزشی و تجلیل از چهره‌های موفق و نخبه را ازدیگر برنامه‌های این ایام در استان و شهرستانها عنوان کرد.

وی گقت: برگزاری جشنواره دانشجویی اخلاص، برگزاری همایش علمای وحدت شیعه و سنی، برگزاری جلسات تبیین، بسته‌ها و کمک‌های معیشتی، توزیع ٢٢٠ سری جهیزیه، بهره مندی از ۵٠٠ طرح اشتغالزایی، افتتاح از ۶٣٠ واحد مسکن، ایجاد فرصت ۶٠٠٠ اشتغال جدید و دهها برنامه ریز و درشت از دیگر برنامه‌های شاخص دهه مبارک فجر است.

رئیس ستاد دهه فجر آذربایجان غربی با اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز گفت: تا به امروز بناست تا راهپیمایی ۲۲ بهمن در استان برگزار شود اما در صورتی که پاندومی کرونا شرایطی را فراهم کند که احساس شود سلامت مردم به خطر خواهد افتاد تصمیمات بعدی اتخاذ خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست