اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی گفت: بیش از ۷۴هزار متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن در استان آذربایجان غربی ثبت نام کرده اند.

سید محسن حمزه لو،‌ از ثبت نام ۷۴هزار و ۵۰۰ متقاضی درطرح نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت:‌ ‌حدود ۱۸۰هزار واحد برای استان آذربایجان غربی در طرح نهضت ملی مسکن در نظر گرفته شده است.

حمزه لو با اشاره به تامین زمین در استان گفت: حدود ۳۵ هزار تامین زمین در استان انجام شده است و برای این امر از تمام ظرفیت منابع طبیعی و تغییر کاربری در استان استفاده می شود. در حال حاضر پیگیر احصا زمین‌های باکیفیت هستیم که دارای خدمات زیربنایی و نزدیک به شهرها باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی در مورد پایش ثبت‌نام‌ها گفت: فعلا در حال ثبت نام هستیم و پایش نهایی پس از ۲۰ بهمن انجام خواهد شد.

او ادامه داد: مهم ترین موضوعی که در طرح نهضت ملی مسکن در جامعه باید به آن توجه شود این است که، نهضت ملی مسکن، نهضت مسکن راه و شهرسازی نیست، این نهضت هدف نظام و دولت است و کلیه دستگاه‌های حاکمیتی باید با وزارت راه و شهرسازی همکاری کنند.

حمزه لو اظهار کرد: ثبت‌نام نهضت ملی مسکن یک ماه بعد ابلاغ قانون جهش تولید توسط رییس‌جمهور از ۲۸ مهرماه در سامانه saman.mrud.ir  آغاز شد و بر اساس آن قرار است ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی در ۴ سال در برنامه دولت اجرایی شود.

او درپایان گفت: متقاضیان با داشتن چهار شرط تاهل و سرپرست خانوار بودن، حداقل سابقه ۵ سال سکونت در شهر موردتقاضا، فاقد مالکیت خصوصی و در نهایت عدم استفاده از امکانات دولتی از اول انقلاب در حوزه مسکن، می‌توانند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست