اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از اجرای ۵۹ پروژه محرومیت زدایی در محورهای روستایی استان خبر داد.

پیمان آرامون با بیان اینکه از ابتدای سال جاری ۵۹ پروژه محرومیت زدائی در محورهای روستائی در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است، افزود: از این تعداد ۳۳ پروژه با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد، به بهره برداری رسیده است و ۸۰ درصد از پروژه های باقی مانده از پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد به بالا برخوردار هستند.

وی همچنین از آسفالت ۶۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان در راستای محرومیت زدائی در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۲ خبر داد و اظهار کرد: طول کل پروژه های محرومیت زدائی راه های روستائی در سطح استان آذربایجان غربی در سالجاری ۱۱۳.۳ کیلومتر است که ابلاغ شده و در دست مناقصه یا در مرحله انعقاد قرارداد قرار گرفته است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: به منظور بهره برداری از این پروژه ها ۹۵ کیلومتر عملیات خاک برداری و خاکریزی و در ۸۵ کیلومتر از این محور ها عملیات زیرسازی انجام گرفته است.

آرامون همچنین با اشاره به توسعه و صادرات خدمات حمل و نقلی با فراهم سازی زیرساخت های لازم و تقویت بخش خصوصی به کشورهای همسایه عنوان کرد: با رویکرد مثبت دولت و مجلس به مسئله حمل و نقل مخصوصاً در زمینه مسافری، مشکلات این حوزه در آینده ای نه چندان دور برطرف خواهد شد.

وی افزود: با رویکرد دولت مشکلات مربوط به کمبود و فرسودگی ناوگان حل خواهد شد و در این راستا استفاده از ظرفیت های داخلی و خارجی در دستور کار قرار گرفته است که با عقد تفاهم نامه با واحد های تولیدی تعداد زیادی ناوگان حمل و نقلی عمومی از جمله اتوبوس، مینی بوس، ون و سواری با تسهیلات کم بهره وارد چرخه ناوگان حمل و نقلی خواهد شد تا کمبود ها جبران شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست