اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی گفت:  تعداد ۵۰۱ پروژه عمرانی در مناطق حاشیه ای و سکونت گاههای غیررسمی استان اجرایی می شود.

آیدین رحمانی رضائیه اظهار داشت: ساماندهی سکونتگاههای غیررسمی از برنامه های مهم دولت در کاهش آسیب های اجتماعی، ارتقاء شاخص های عمرانی و بهبود کیفیت زندگی و توانمند سازی جوامع هدف دراین مناطق است که بر همین اساس در ستاد استانی بازآفرینی پایدارشهری ۵۰۱ پروژه عمرانی و زیربنایی تصویب شده است.

او با بیان اینکه برای اجرای این طرح ها ۴۴۹۳ میلیارد ریال اعتبارپیش بینی شده است، افزود: این تعداد پروژه در ۷ شهراستان شامل ارومیه، خوی، مهاباد، بوکان به همراه شهرهای پیرانشهر، میاندوآب و سردشت تعریف شده است.

رحمانی ادامه داد: این پروژه ها در قالب برنامه اقدام مشترک با مشارکت تمامی دستگاههای خدمات رسان و اداره کل راه وشهرسازی و شهرداری ها بصورت برنامه های سالیانه عملیاتی خواهند شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی به نقش محوری شهرداری های در اجرای این طرح اشاره کرد و اظهار داشت: شهرداری ها به عنوان متولیان مدیریت شهری نقش کلیدی در این رابطه دارند و باید در برنامه های سالیانه خود نسبت به توزیع طرح های عمرانی در این مناطق اهتمام داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست