اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز / علی اصغر احمدی * : مطالبی را که می نویسم ، امکان دارد برای خوانندگان محترم این ذهنیت را ایجاد نماید که نویسنده بی خبر و دور از فضای حاکم بر جامعه است که با یک تعصب خاص و فارغ از مشکلات معیشتی مردم، قلم را بدست گرفته و می نویسد

هرچند شایان ذکراست که بنده ی حقیر خود را عضو کوچکی ازین جامعه و مردم دانسته ومیدانم و در میان همین مردم هم زندگی میکنم و کاملا” هم واقف بر تمام درد و رنج انها و مشکلات اقتصادی و معیشتی انها هستم و مطلعم از بیکاری جوانان عزیز و تحصیل کرده ، تورم و گرانی و فشار سختی را که بر دوش اقشار ضعیف و کم درامد جامعه سنگینی می کند. ملتی را که وقتی امام راحل مورد مقایسه قرار می دهد ، می فرمایند : من با جرات مدعی هستم که ملت ایران در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول الله (ص)و ملت کوفه وعراق در عهد امیرالمومنین و حسین بن علی (س) می باشند.
و همین مردم عزیز ، همیشه در یکایک صحنه های سخت جامعه حضور داشته اند و نقش بزرگی ایفا کرده اند ، کم نبوده این فداکاریها و ایثارگریها و رشادتها چه زمان هشت سال جنگ تحمیلی در مقابل تجاوز رژیم بعث عراق و چه در مقابل تحمل و مقاومت بیش از چهل سال بخاطر تحریم های ظالمانه امریکا،مردم به تاسی از آرمان شهداء و امام راحل و رهبری برای دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی در مقابل با هر گونه توطئه دشمنان همیشه حضور پر شور و عاشقانه خود را به منصه ی ظهور گذاشته اند .
ملت فهیم ایران ، نظام و کشورخودشان را دوست دارند آن هم از روی علم، آگاهی نه،عشق به سرزمین شان و به همین خاطرهم با تمام وجود بدنبال حفظ واستمرار پایه های این نظام هستند با عنایت به هزینه های مادی و معنوی که خون شهداء مهر تائیدی بر پای این هزینه هاست و مردم کاملا” هوشیار و آگاه اند به توطئه دشمنان قسم خورده داخلی و خارجی این مملکت.
نکته قابل توجه و حائز اهمیت امروز به جد حق مردم است گلایه و نقد اساسی بر نوع عملکرد و مدیریت در دستگاههای اجرائی کشور بلاخص در دولت تدبیر و امید است ، که مسبب اصلی و عامل بدبینی و سلب اعتماد مردم گردیده است.
اگر نگاهی به چند سال پیش بیاندازیم هیچ وقت فریادها ، تذکرات دلسوزانه مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با فساد، فقر، تولید اشتغال، مسائل فرهنگی، بیکاری جوانان، توجه به ملت و قشر ضعیف جامعه ، اقتصاد مقاومتی را فراموش نخواهیم کرد.
به حول و قوه ی الهی و تدابیر مقام معظم رهبری که بعد از مدتها میتوان مصداق عینی و بارز آن فریادها را برای جلب اعتماد ، خدمات رسانی به مردم در قوه قضائیه به ریاست این مرد انقلابی و جهادی جناب اقای رئیسی که با جان ودل در تلاش به عمل درآوردن یکایک آن نگرانی ها و فریادهای مقام معظم رهبری و خدمت به مردم وجلب اعتماد انها احساس و مشاهده کرد.
انتظار و امید است که با یک نگاه نو،اندیشه ای تازه  و اتحاد در مجلس شورای اسلامی شاهد اقداماتی شایسته در جهت خرسند سازی مردم باشیم. تا به یاری خداوند در دولت بعدی آنچه که خواسته به حق این مردم فهیم و خوب است محقق گردد. یقینا” بدور از انصاف است این مردم با داشتن تمام منابع و ذخائر و ظرفیت های موجود در کشور ، بخاطر نبود مدیریت صحیح و سالم نتوانند از این منابع به نحو احسن استفاده کنند و کماکان در سختی ، فشار و مضیقه باشند، مردمی که با تمام وجود پایبند به ارزشها و حکومت اسلامی هستند و بوده اند و همین نظام جمهوری اسلامی که در راس آن امام راحل بوده اند با خون و فداکاری این مردم دلسوز پایه گذاری گردیده است و امروز هم مقام معظم رهبری که دلسوز واقعی این نظام اند سکاندار اصلی این حکومت اند.
باید چاره اندیشی اساسی صورت گیرد و چشم از بیگانگان بست ،برای حفظ آرمانها مشکلات مردم را در مباحث اقتصادی،اجتماعی،فرهنگی دراولویت قرار داده شود. الحمدالله در مقایسه با سایر کشورهای منطقه موضوع اساسی ومهم و یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی وجود امنیت پایدار است و باید قدر دانست . در کنار این نعمت بزرگ سایر مشکلات معیشتی مردم هم حل و فصل گردد تا دغدغه و نگرانی قشر ضعیف ونیازمند جامعه را برطرف نمود،لازمه محقق شدن این دغدغه ها ، تدابیر و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است.با اتحاد و انسجام و همدلی برای خدمت خداپسندانه به مردم خوب و فهیم ایران که به حق لایق و شایسته تکریم و خدمت میباشند.

  • فعال اجتماعی و سیاسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست