اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز  :  رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در قطور خوی گفت: امروز دو هزار واحد بازسازی شده در قطور خوی به بهره برداری رسید و یک‌هزار واحد روستایی دیگر که در اثر زلزله سال گذشته تخریب شده بودند به زودی تحویل صاحبان خواهد شد.

 محمدباقر نوبخت در آئین افتتاح بهره‌برداری از دو هزار واحد بازسازی شده در قطور خوی، اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی را مدیون محرومان و مستضعفان هستیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از احداث ۱۱۰ هزار واحد مسکونی برای محرومان در سطح کشور خبر داد و افزود: تا کنون ۵۰ هزار واحد احداث و مورد بهره برداری قرار گرفته است. همچنین تا پیش از پایان کار دولت تدبیر و امید ۶۰ هزار واحد دیگر در اختیار محرومان قرار خواهد گرفت.

او ادامه داد: سه هزار واحد دیگر بر اساس تفاهمنامه با بنیاد مسکن تا ۶ ماه آینده و پیش از اتمام کار دولت احداث و تحویل داده می‌شود.

نوبخت یادآور شد: برای اتمام ۳۳ پروژه در سطح آذربایجان غربی تا پیش از اتمام دولت دوازدهم یک هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار سرمایه‌گذاری صورت می‌گیرد.

معاون رییس جمهور با بیان اینکه دولت تدبیر و امید هر آن‌چه را که وعده داده بود به سرمنزل مقصود رسانده، تأکید کرد: از مهمترین اقدامات انجام شده دولت در سطح آذربایجان غربی می‌توان به اتصال ریل ارومیه به شبکه سراسری ریلی کشور و انتقال آب به دریاچه ارومیه اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست