اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: در کمتر از یکسال بیش از ۵۰ هزار میلیارد ریال منابع مالی (منابع سازمان برنامه و بودجه، اعتبارات ملی و استانی) در قالب مصوبات سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به آذربایجان غربی تخصیص یافته و وارد این استان شده است.

محسن منصوری امروز در حاشیه بازدید از مراحل ساخت بیمارستان ۴۵۰ تخت خوابی شهید بهشتی ارومیه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مهم و پیشران دولت سیزدهم، انجام سفرهای استانی بوده که عامل تحرک مضاعف در اجرای طرح‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی کشور شده است.

او همچنین با اشاره به اینکه اردیبهشت ماه سال گذشته شاهد سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به آذربایجان غربی بودیم، افزود: در این سفر مصوبات بسیار خوبی در حوزه‌های عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی برای آذربایجان‌غربی پیش بینی شد و به لطف پیگیری استاندار، هماهنگی و همراهی سازمان برنامه و بودجه و سایر دستگاه‌ها، اتفاقات خوبی در استان افتاده است.

منصوری با اشاره به پرداخت ۵۰ هزار میلیارد ریال اعتبار در قالب مصوبات سفر سال گذشته رئیس جمهور به آذربایجان غربی ادامه داد: این عدد کم سابقه برای اعتبارات تملک دارایی بوده و باعث فعال شدن بسیاری از طرح‌های عمرانی، خدماتی و اهرمی برای فعالیت سایر پروژه‌ها شده است.

به کارگیری اعتبارات سازمان برنامه، تهاتر نفت و اعتبارات استانی برای طرح‌های نیمه کاره

معاون اجرایی رئیس جمهور همچنین با اشاره به اینکه یک هزار و ۳۵۰ پروژه نیمه تمام استانی به واسطه اعتبارات اختصاص یافته فعال شده و مراحل تکمیل خود را پشت سر می‌گذارد، اضافه کرد: امروز جلسه جمع بندی و پیگیری مصوبات سفر را در ارومیه برگزار می‌کنیم.

او در ادامه به تاکید رئیس جمهور در بازدیدها و سفرهای استانی، به پیگیری جدی مصوبات اشاره کرده و افزود: ما نیز این دستور ریاست جمهوری را تعهد خود به مردم دانسته و تاکید داریم وعده‌ای که دولت داده وعده صادق بوده و حتماً پیگیری و اجرایی می‌شود.

معاون اجرایی رئیس جمهور به اتفاقات خوب در یک سال گذشته در آذربایجان‌غربی نیز اشاره کرده و افزود: امروز در بازدید میدانی از چند شهرستان، از نزدیک در جریان روند اجرای طرح‌ها قرار گرفته و هر کمکی نیز لازم باشد برای اتمام آنها انجام خواهیم داد.

منصوری همچنین با اعلام اینکه برنامه‌های سفر را به صورت مستمر ادامه می‌دهیم، تصریح کرد: با توجه به تاکید رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت، تمام پروژه‌ها و ریزپروژه‌های مصوب سفرهای استانی به صورت جدی تا حصول نتیجه پیگیری می شود.

او افزود: برخی پروژه‌ها مثل پروژه بیمارستان ۴۵۰ تخت خوابی شهید بهشتی ارومیه که سال ۸۸ اجرای آن آغاز شده ولی درگیر اختلافات بوده، با پیگیری مستمر استاندار و سایر مسئولان آذربایجان غربی، به حوزه خدماتی و درمانی بازگشته و با تامین اعتبار مناسب سعی می‌شود ظرف یکی و ۲ سال آینده تکمیل و به بهره برداری برسد.

معاون اجرایی رئیس جمهور در پایان تاکید کرد: برای اجرای طرح‌های نیمه کاره از اعتبارات سازمان برنامه، تهاتر نفت و اعتبارات استانی استفاده می‌شود.

صبح امروز با استقبال استاندار آذربایجان‌غربی، معاون اجرایی رییس جمهور و سخنگوی دولت وارد ارومیه شدند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست