اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی از وجود ۵۹ واحد صنعتی آلاینده در استان خبر داد و گفت: به منظور ایجاد شرایط مناسب برای خروج این واحدها از وضعیت آلایندگی زیست محیطی، تسهیلات مالی به واحدهای متقاضی ارائه می شود.

سعید شهند در جریان بازدید از چند واحد تولیدی در ارومیه به همراه مهدی خدادادی معاون دادستان مرکز استان در حقوق عامه اظهار کرد: با توجه به وصول شکایت زیست محیطی و اعلام نارضایتی از سوی روستاییان حاشیه این واحدهای تولیدی، درباره آلودگی ناشی از پساب و ورود آن به اراضی و انهار کشاورزی ، قسمت های مختلف این واحدها از جمله خط تولید، انبار و تصفیه خانه فاضلاب مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

او افزود: اداره کل حفاظت محیط زیست استان به عنوان ضابط خاص دادگستری روند تولید را در واحدهای تولیدی استان در چهارچوب مقررات زیست محیطی رصد و پایش می کند و با هرگونه آلودگی و عدم رعایت استانداردهای زیست محیطی برابر تکالیف قانونی خود برخورد می‌کند.

شهند با اشاره به وجود ۵۹ واحد صنعتی آلاینده در استان افزود: به منظور ایجاد شرایط مناسب برای خروج این واحد ها از وضعیت آلایندگی زیست محیطی، سازمان حفاظت محیط زیست با همکاری صندوق ملی محیط زیست، نسبت به ارائه تسهیلات مالی به واحدهای متقاضی اقدام می کند تا با رفع مشکلات زیست محیطی خود به چرخه تولید پاک بازگردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست