اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: اختیارات ستاد احیای دریاچه ارومیه به آذربایجان غربی واگذار شود.

نادر قاضی پور در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه اذربایجان غربی افزود: طرح مطالعه و احیای دریاچه ارومیه و اختیارات ستاد باید از مرکز کشور به خود استان واگذار شود و مدیران استانی برای احیای دریاچه ارومیه تصمیم گیری کنند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:  ستاد احیای دریاچه ارومیه نه تنها اقدام موثری در احیای دریاچه انجام نداده بلکه در سال های گذشته با ارائه طرح اصلاح کاشت بدون مطالعه به اقتصاد و کشاورزی منطقه نیز خسارت زده است.

وی با تاکید به اینکه صنایع و کشاورزی منطقه نیاز به آب دارد خاطر نشان کرد: ستاد احیا با اعمال تحریم به کشاورزان و سرمایه داران منطقه مانع از توسعه اقتصادی ارومیه و آذربایجان غربی  شده ولی در مقابل اقدامات استان های آذربایجان شرقی و کردستان در اخذ مجوز برای فعالیت های اقتصادی خود سکوت کرده است.

قاضی پور ادامه داد: با وجود تخصیص اعتبار میلیاردی توسط دولت برای احیای دریاچه ارومیه متاسفانه هیچ شفافیت و گزارش ارزی تاکنون از سوی این ستاد ارائه نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست