اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

 آوای مرز : مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: به منظور کاهش نیاز به مراجعه حضوری، این شرکت ١٠ خدمت خود را به صورت غیرحضوری ارائه می‌کند.

اکبر حسن بگلو افزود: این خدمات شامل تغییر نام، فروش انشعاب، صدور قبض المثنی، تسویه بدهی، سوابق مصرف، صورت‌حساب، سوابق پرداخت صورت‌حساب و مشاهده صورتحساب‌ها را شامل می شود.

وی ادامه داد: همچنین پرداخت از طریق سایت شرکت و تلفن بانک و همچنین اعلام کارکرد توسط مشترک دیگر خدماتی است که به صورت غیرحضوری ارائه‌ می‌شود.

وی بیان کرد: مشترکان برق استان می‌توانند با مراجعه به سایت این شرکت به نشانی اینترنتی www.waepd.ir و استفاده از بخش میز خدمت الکترونیکی، تمامی خدمات مورد نیاز خود را به صورت الکترونیکی و غیرحضوری دریافت کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: همچنین در صورت بروز هرگونه نارسایی در شبکه برق، سامانه تلفنی ۱۲۱ در تمامی شهرهای استان جهت خدمات‌رسانی فعالیت می‌کند.

۹۹ درصد جمعیت سه میلیون و ۲۶۵ هزار نفری آذربایجان‌غربی از نعمت برق برخوردار هستند و یک‌هزار و ۲۵۰ مگاوات برق نیز سالانه در استان تولید و تنها یک‌هزار مگاوات آن در سال مصرف می‌شود.

بیشتر خدمات شرکت توزیع برق به صورت الکترونیکی برای کمک به مردم و تسریع در انجام کارها انجام می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست