اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در حال حاضر ارتش در اوج آمادگی دفاعی و رزمی قرار دارد و اجازه هیچ گونه تعدی به خاک ایران را نمی دهیم.

امیر سرتیپ دوم علی حاجیلو پیش از ظهر پنجشنبه در نشست خبری تشریح برنامه‌های بزرگداشت ۲۹ فروردین سالروز حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: از ۲۱ فروردین سالروز شهادت سپهبد شهید صیاد شیرازی تا دوم اردیبهشت ماه سالروز شهادت امیر سپهبد شهید قرنی به عنوان دهه ارتش جمهوری اسلامی ایران نام گذاری شده است.

برگزاری رژه خودرویی همزمان با سالروز ارتش در شمال غرب کشور

وی ادامه داد: امسال رژه نیروهای مسلح به دلیل رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی صرفاً به صورت رژه خودرویی در میدان صبحگاه لشگر ۶۴ ارومیه و پادگان‌های شهرستان‌های استان و نیز استان‌های شمال غرب کشور برگزار خواهد شد.

حاجیلو با بیان اینکه تدبیر و راهبرد دفاعی حضرت امام موجب شد تا ۲۹ فروردین به عنوان روز ارتش جمهوری اسلامی ایران انتخاب شود خاطرنشان کرد: مراسم غبار روبی مزار شهدا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، تولید آثار رسانه‌ای برای اشاعه تفکر سپهبد شهید صیاد شیرازی برای پخش در صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی، برگزاری مراسم ویژه شهادت سپهبد شهید صیاد شیرازی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تولید محتوا در فضای مجازی با موضوع ارتش حصار امن ملت و قدردانی از سربازان نمونه ارتش از جمله برنامه‌های روز ارتش در استان است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران نقش سپهبد شهید صیاد شیرازی در برقراری امنیت مناطق شمال‌غرب را مؤثر و تعیین کننده دانست و گفت: عملیات کربلای ۷ در منطقه ۲۵۱۹ در ارتفاعات پیرانشهر آذربایجان غربی توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران شکل گرفت و یکی از عملیات‌های غرورآفرین ارتش در شمال‌غرب بود.

مکتب صیاد شیرازی در بین نسل آینده نهادینه شود

وی با تاکید بر اینکه مکتب و تفکر شهید صیاد شیرازی باید به نسل‌های آینده بازگو و منتقل شود، گفت: شهید علی صیاد شیرازی خصوصیات اخلاقی برجسته ای داشت که بارزترین آنها، اطاعت محض از ولی فقیه، عشق به ائمه اطهار، ادای نماز اول وقت و ارتباط با علما و بزرگان دین بود و امروز جوانان و مدیران تشنه چنین الگوهای مدیریتی هستند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ارتش در اوج آمادگی دفاعی و رزمی قرار دارد، خاطرنشان کرد: اجازه کوچک‌ترین تعدی به خاک ایران اسلامی را به دشمنان نمی‌دهیم با همراهی نیروهای مسلح هم اکنون امنیت پایدار در مرزهای کشور برقرار است.

حاجیلو وحدت رویه بین نیروهای نظامی و مسلح در کشور را خار چشم دشمنان دانست و عنوان کرد: این وحدت رویه بین نیروهای مسلح نقطه قوت و بازدارندگی جمهوری اسلامی در برابر دشمنان نظام است.

ساخت ۲۳ هزار واحد مسکونی برای نیروهای ارتش در کشور

وی در خصوص طرح‌های عمرانی همزمان با ۲۹ فروردین به عنوان روز ارتش در استان و منطقه شمال غرب کشور اضافه کرد: هم اکنون ۲۳ هزار واحد مسکونی برای نیروهای ارتش در حال ساخت است که سهم منطقه شمال غرب کشور سه هزار واحد است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: در حال حاضر عملیات اجرایی ساخت ۸۴ واحد در مهاباد و ۵۰۰ واحد در ارومیه آغاز شده و بزودی آماده بهره برداری و تحویل به پرسنل متقاضی این واحدها می‌شود.

وی همچنین در رابطه با اقدامات قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در خصوص اقدامات مقابله با ویروس کرونا افزود: امکانات درمانی ارتش در منطقه شمال غرب به صورت کامل در اختیار کادر درمان برای مقابله با این ویروس منحوس قرار دارد و بیمارستان ارتش در تبریز نیز به صورت کامل به این موضوع اختصاص داده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست