اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به منظور مقابله با شیوع بیماری کرونا و با توجه به رکود بازار و تعطیلی واحدهای تجاری در این برهه جشنواره فروش اینترنتی محصولات توسط واحدهای صنفی استان برگزار شده‌است.

محمد دهقان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح با هدف گسترش همدلی مردم و اصناف و تامین نیاز مصرف‌کنندگان با بهره‌گیری از فضای مجازی، تقویت هر چه بیشتر تجارت الکترونیکی و حضور هر چه بیشتر اصناف در ارائه کالا و خدمات از طریق اینترنت، ترغیب مردم به خرید اینترنتی و کاهش ترددهای غیرضروری و تقویت فروش اینترنتی و همچنین ایجاد رونق اقتصادی اجرا می‌شود.
وی کرد: بر این اساس واحدهای صنفی متقاضی مشارکت در این طرح چنان‌چه عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی بوده باشند، می‌توانند پس از ورود به سایت Ecunion. ir (اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی ) بر روی پویش «از خانه بخریم» کلیک کرده و فروش اینترنتی کنند.
وی اضافه کرد: در صورتی‌که اصناف عضو اتحادیه نیستند به آدرس asnaf.bazargaheiran.ir مراجعه و پس از طی مراحل ثبت‌نام، کالای مورد نظر خود را بارگذاری کنند و به فروش برسانند.
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: در راستای تسهیل در عملکرد اصناف و کسبه، اتاق‌های اصناف و اتحادیه‌های تحت پوشش موظ هستفند پیگیری‌ها و هماهنگی‌های لازم را با اتحادیه کشوری که همه روزه حتی ایام تعطیل از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۱ آماده پاسخگویی به سوالات است، انجام دهند.
به گزارش ایرنا، شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته از چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در این کشور به این ویروس مبتلا شده‌اند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.
این بیماری قابل پیشگیری است و به‌ راحتی و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به آن جلوگیری کرد؛ ویروس کرونا دوره نهفته به نسبت طولانی از چند روز تا دو هفته دارد و همین امر موجب شده‌ تا زمانی که علایمی‌ چون تب و تنگی نفس در مبتلایان بروز نکند، از آن آگاهی پیدا نکرده و ضرورتی برای رفتن به بیمارستان احساس نکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست