اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان غربی گفت: مصدومان حوادث رانندگی در استان ۳۰ درصد کاهش یافته است.

رسول روشنی در گفت و گو باایسنا افزود: در چهار ماهه نخست سال جاری در مجموع  ۳۵۳۹ مصدوم ناشی از حوادث رانندگی به مراکز پزشکی قانونی استان ارجاع شده اند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته خود ۳۰ درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به اینکه در جاده های برون شهری آذربایجان غربی در چهار ماهه سال جاری ۱۱۱ نفر کشته شده اند، تصریح کرد: ۳۸ نفر در جاده های درون شهری، ۱۰ نفر در جاده های روستایی،۱۲ نفر در حوزه غیر ترافیکی کشته شده اند.

روشنی با اشاره به اینکه در ۴ماهه سال جاری ۱۰ هزار و ۲۹۸ مورد پرنده نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان ارجاع شده است،خاطرنشان کرد: از این تعداد پرونده ۷۸۲۷ پرونده مربوط به مردان ومابقی مربوط به زنان است که تعداد پرونده ها نسبت به مدت مشابه سال قبل خود سه درصد رشد داشته است.

مدیر کل پزشکی قانونی آذربایجان غربی اظهار کرد: در پرونده نزاع جسمانی ارومیه با  ۲۵۶۰ پرونده در صدر و چالدران با  ۱۲۷پرونده کمترین پرونده را در این خصوص داشته است.

روشنی با تاکید بر اینکه از آغاز سال جاری تاکنون ۷۲ مورد مجوز سقط جنین در استان صادر شده است، افزود: در این مدت هشت مورد پرونده غرق شدگی و یک مورد خفگی به وسیله گاز مونوکسید کربن در استان ثبت شده که همگی مرد بوده اند.

وی ادامه داد: در مدت چهارماهه سال جاری ۱۰ مورد پرونده سوختگی به مراکز پزشکی قانونی استان ارجاع شده که ۶ مورد برای بانوان  بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست