اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از اهدای بسته های فرهنگی به ارزش بالغ بر ٨٠٠ میلیون تومان شامل البسه و نوشت افزار، به همت داوطلبان و خیرین استان جهت توزیع در مناطق کم برخوردار استان خبر داد.

شهرام میرزایی با اشاره به اجرای طرح ارمغان مهر توسط جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان در راستای تحقق شعار با یاری توانمند به یاری نیازمندان، طرح ارمغان مهر را با مشارکت داوطلبان نیکوکار و خیرین این جمعیت اجرا کرد.

میرزایی افزود: هدف از اجرای این طرح تامین البسه، لوازم تحریر و ارائه خدمات ویزیت رایگان به دانش آموزان کم‌برخوردار در مناطق مختلف سطح استان آذربایجان غربی بود، که با یاری داوطلبان نیکوکار و خیر استان این برنامه به خوبی در سطح استان اجرا شد.

 او تاکید کرد: در این طرح بسته های فرهنگی با ارزش ٨٠٠ میلیون تومان، شامل البسه و نوشت افزار، به همت داوطلبان و خیرین استان تامین و در مناطق کم برخوردار استان توزیع شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی در پایان از تمامی خیرین که به صورت داوطلبانه و عاشقانه جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی را در راستای اجرایی نمودن این طرح یاری کردن تشکر کرد و گفت: بار دیگر مردم غیور استان نشان دادند که در هر شرایط و هر جای به فکر هم نوعان خود بوده و دست یاری به سوی آنان دراز می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست