اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: ارومیه بیشترین فوتی های ناشی از ابتلا به کرونا از ابتدای سال جاری را در آذربایجان غربی داشته به طوری که با ۲۴ فوتی، بیش از ۵۰ درصد آمار استانی را به خود اختصاص داده است.

محمدامین ولی زاد افزود: شهرستان های شوط، پلدشت و چالدران در شمال و تکاب و شاهین دژ در جنوب استان از ابتدای امسال بدون فوتی کرونای بوده اند البته نباید این امر موجب عادی انگاری شود..

او اضافه کرد: همچنین از ابتدای امسال تاکنون، در ۶ شهرستان آذربایجان غربی تنها یک فوتی و در ۲ شهرستان تنها ۲ فوتی گزارش شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: شهرستان های دارای تنها یک فوتی شامل میاندوآب، بوکان، پیرانشهر، ماکو، سلماس و چایپاره هستند.

ولی زاد اظهار کرد: همچنین در ۲ شهرستان آذربایجان غربی شامل سردشت  نقده تنها ۲ فوتی کرونایی از ابتدای سال گزارش شده است.

او گفت: در شهرستان های مهاباد و اشنویه طی سال جاری سه فوتی و شهرستان خوی هم هفت فوتی بر اثر ابتلا به کرونا داشته ایم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی افزود: ارومیه بیشترین فوتی های ناشی از ابتلا به کرونا از ابتدای سال جاری را در آذربایجان غربی داشته به طوری که با ۲۴ فوتی، بیش از ۵۰ درصد آمار استانی را به خود اختصاص داده است.

او ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون ۴۷ فوتی کرونایی در استان به ثبت رسیده که نشانه فوت متوسط حدود ۲ نفر در روز است.

۲ روز بدون فوتی کرونایی هم طی امسال در آذربایجان غربی ثبت و تاکنون ٧ هزار و ۵۴٨ نفر در آذربایجان غربی بر اثر ابتلا به کرونا جان باخته اند و ۳۵۷ ههزار نفر هم به کرونا مبتلا شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست