اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  مالک باشگاه اروم‌آلیاژ ارومیه به همراه سرپرستان تیم  در اولین نشست خبری خود با رسانه ها و خبرنگاران حاضر شده بود ، توپ پری داشت  و از عدم همراهی مسئولان استانی انتقاد کرد و گفت: این تیم در دوازده سال فعالیت که شش سال آن بصورت رسمی بوده موفق شده بیشتر جام‌های استانی رقابت‌ها در آذربایجان‌غربی و شهری در شهر ارومیه را کسب کند و هم‌اکنون نیز در رده‌های سنی بزرگسالان، امید و جوانان در لیگ دسته یک کشوری ور در رده‌های سنی نوجوانان و نونهالان در لیگ مناطق حضور دارد.

مرتضی نجف‌نژاد افزود: تیم اروم آلیاژ تیرماه امسال در مرحله نهایی لیگ دسته دوم بزرگسالان کشور موفق شد یکی از چهار تیم راه‌یافته به لیگ دسته یک باشد و امسال در فصل جاری لیگ دسته اول با ۲۳ تیم دیگر در دو گروه دوازده تیمی رقابت خواهد کرد.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط لیگ دسته یک و برگزاری رقابت‌ها بصورت رفت و برگشت و فاصله مسافتی تیم‌ها، رقابت خواهدکرد که طبق برنامه رقابت‌ها در دو گروه دوازده تیمی خواهدبود و با توجه به تلاش همه تیم‌ها برای راه‌یابی به لیگ برتر و همچنین حمایت همه‌جانبه استان‌ها از نمایندگان خود برای کسب سهمیه صعود به لیگ برتر، اروم آلیاژ هم که تاکنون در طی این مدت کمکی از ارگان‌ها یا مسئولین دولتی نیز دریافت نکرده نیازمند حمایت آنهاست.

او با تاکید بر اینکه تاکنون در استان ما عمده توجهات به والیبال و فوتبال بوده و فوتسال مهجور باقی مانده است، ادامه داد: اروم آلیاژ تنها باشگاهی در منطقه است که دارای تمامی امکانات سخت افزاری از قبیل سالن بدنسازی، خوابگاه و سالن ورزشی است و با کمترین هزینه ممکن توانسته تمامی جام‌های موجود در شهر ارومیه را در رده‌های مختلف سنی کسب کند.

نجف نژاد گفت: از آکادمی باشگاه اروم‌آلیاژ بازیکنان به فوتسال کشور معرفی شده اند که از آن جمله،  بهزاد رسولی و مهدی آهنگری در تیم ملی زیر ۲۰ سال حضور دارند و هادی احمدی بعد از حضور در لیگ برتر و حضور در لیگ جمهوری آذربایجان به عنوان لژیونر هم اکنون برای تیم ملی این کشور به میدان می رود.

وی یادآور شد: تاکنون ۵ بازیکن در سطح ملی توسط باشگاه پرورش و تحویل جامعه ورزشی کشور شده است، افزود: هادی احمدی، فرید مظاهری، بلال اسماعیلی، بهزاد رسولی و مهدی آهنگری ۵ بازیکنی هستند که در رده‌های ملی و خارج کشور در زمینه فوتسال فعالیت می‌کنند.

او هدف اصلی این باشگاه از تیمداری را که کاملا توسط بخش خصوصی تامین می‌شود، پرورش بازیکن بومی عنوان کرد.

محمود آهنگری سرپرست و مدیر تیم‌های فوتسال باشگاه فرهنگی ورزشی اروم آلیاژ نیز در این نشست خبری خواستار حمایت جامعه‌ای رسانه‌ای و عموم مردم برای توسعه ورزش سالم شد.

وی هزینه‌های رفت و آمد به مسابقات و نبود بودجه لازم برای سفر هوایی بازیکنان را یکی دیگر از مشکلات باشگاه عنوان کرد و گفت: حل مشکلات باشگاه نیازمند توجه مسئولین استانی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست