اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از دستگیری و بازداشت مدیر عامل شرکت برق استان خبر داد.

 ناصر عتباتی گفت: پرونده مدیر عامل شرکت برق استان و در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان از طریق بازپرسی مربوطه مورد بررسی قرار گرفته و با لحاظ دلایل و مدارک موجود در پرونده اقدامات لازم قضایی صورت گرفته است.

عتباتی ادامه داد: مدیر عامل شرکت برق به اتهام اختلاس تحت تعقیب قرار گرفته و پس از دستگیری با قرار بازداشت موقت صادره از بازپرسی روانه زندان شده است.

رئیس کل دادگستری استان افزود: پرونده مشارالیه در مرحله تحقیقات مقدماتی است و دادسرا در حال انجام تحقیقات تکمیلی است و رسیدگی با دقت نظر و با سرعت لازم در حال انجام است.

گفتنی است؛ در سال های اخیر چندین مدیر کل استانی، معاونین و کارمندان ارگان های دولتی، شهرداران و اعضای شوراهای شهر در آذربایجان غربی به اتهام های مختلف بازداشت شده اند.

صدور سند مالکیت رسمی برای پارک جنگلی ارومیه و اراضی مزبور به نام دولت

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی همچنین از صدور سند مالکیت رسمی برای پارک جنگلی ارومیه و اراضی مزبور به نام دولت جمهوری اسلامی داد

ناصر عتباتیر گفت : با اقدام هماهنگ دادگستری استان  وثبت اسناد و املاک و اداره منابع طبیعی استان و با بررسی های دقیق و کارشناسی سند مالکیت پارک جنگلی و اراضی مزبور به نام جمهوری اسلامی ایران صادر وبالغ بر هشت ونیم هکتار از این اراضی و تثبیت مالکیت به نام دولت گردید.

وی  افزود : تثبیت مالکیت و صدور سند پارک جنگلی ارومیه یکی از مهمترین برنامه های شورای حفظ حقوق بیت المال دادگستری استان بود که به حمد الله با موفقیت به پایان رسید و سند به نام دولت تثبیت گردید.

رئیس شورای قضایی استان با ابراز خرسندی از این کار بزرگ در احقاق حقوق بیت المال تاکید کرد از هرگونه تصرف عدوانی و تعرض به اراضی ملی در پارک جنگلی شیخ تپه ارومیه چلوگیری خواهد شد و اجازه تعرض به حقوق بیت المال که متعلق به همه مردم است را نخواهیم داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست