اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و ادای احترام به شهدای عملیات بیت المقدس و شهدای انقلاب اسلامی در جلسه هماهنگی برگزاری دومین جشنواره رسانه و عدالت دادگستری استان گفت: یکی از نقطه های عطف تاریخ کشور عزیز اسلامی ایران آزادسازی خرمشهر و رشادتها و دلیریهای دلیرمردان کشور اسلامی مان هست و تکلیف داریم در پاسداری از خونهای این شهیدان در راستای خدمت به مردم شریف استان انجام وظیفه کنیم.

ناصر عتباتی با اعلام خبر برگزاری جشنواره رسانه و عدالت با دامنه و گستره وسیع تری در دادگستری استان گفت : جشنواره رسانه و عدالت فرصت خوبی هست که هم در حوزه اطلاع رسانی از اقدامات دستگاه قضایی و هم در آگاهی سازی و آموزش مسائل حقوقی و قضایی به شهروندان بهره لازم راببریم.

وی اضافه کرد : هدف از برگزاری این جشنواره بررسی بازخورد فعالیتهای دستگاه قضایی در بین مردم هست و باید از ظرفیت جشنواره در جهت پیشگیری از وقوع جرم و نهادینه کردن فرهنگ صلح و سازش، مراجعه به وکیل و مشاور حقوقی و آموزش و تببین موضوعات حقوقی قضایی برای مردم نهایت بهره را ببریم.

رئیس کل دادگستری استان تصریح کرد : نه تنها در مسائل حقوقی و قضایی فرهنگ سازی باید صورت گیرد بلکه باید به مردم آگاهی سازی شود تا در معاملات و قراردادهای خود به وکیل و مشاور مراجعه نمایند تا با مشکلات بعدی مواجه نشوند.

وی ادامه داد : نباید از ظرفیت مردمی غافل شد و در مسائل و موضوعات مختلف از ظرفیت مردم نهایت بهره را برد و برقراری این ارتباط می تواند یکی از رسالتهای بسیار مهم رسانه ها باشد

عتباتی تصریح نمود : کانون های وکلا و کارشناسان و سردفتران و مراکز وکلا و کارشناسان و دفاتر خدمات الکترونیک و خانه مطبوعات استان در برگزاری جشنواره با دادگستری استان مشارکت دارند و موضوعات جشنواره علاوه بر حوزه های وکالت و کارشناسی و اسناد رسمی و خدمات الکترونیک و دیگر موضوعات مرتبط در دامنه گسترده ای برگزار خواهدشد.

وی افزود : در حوزه حقوق عامه و بیت المال و شورای حل اختلاف کارهای بزرگی در استان انجام شده است که باید به اطلاع مردم رسانده شود و رسانه ها در این زمینه بسیار تاثیرگذار هستند.

اکبر تایوغ مدیر روابط عمومی دادگستری استان و دبیر جشنواره رسانه وعدالت با اشاره به اینکه شرایط و چگونگی برگزاری ظرف چند روز آینده اطلاع رسانی خواهد شد توضیحات مفصلی در خصوص نحوه برگزاری جشنواره ارائه و سپس حاضرین به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و جلسه با تصویب مصوباتی به کار خود خاتمه داد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست