اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان پنج هزار و ۵۰۰ تن شکر در استان توزیع شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی، احمد دهقان در این زمینه اظهار داشت افزود: کل سهمیه شکر تخصیصی برای استان در ایام مبارک رمضان جهت مصارف صنعتی، صنوف و زنبورداران در حدود ۵۵۰۰ تن شکراست که از این میزان شکر تخصیصی در حدود ۸۱۷ تن جهت مصارف خانوار در سطح فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی مصرف استان در حال توزیع است.

وی ادامه داد: از ۲۶ اردیبهشت ماه سال جاری کار توزیع شکر در استان آغاز شده است که از امروز نیز مرحله دوم این میزان توزیع به میزان ۸۱۷ تن با قیمت مصوب ۳,۴۰۰ تومان در سطح استان آغاز می‌شود.

دهقان تاکید کرد: در راستای مصوبات ستاد راهبری تنظیم بازار و ایجاد تعادل در قیمت کالاهای اساسی در بازار مصرف، از اواسط هفته جاری نیز روغن نباتی به میزان ۱۲۲۰ تن در سطح فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی مصرف توزیع می‌شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان اضافه کرد: گوشت و مرغ منجمد نیز به میزان کافی در استان ذخیره سازی شده است و به دلیل پایین بودن قیمت مرغ گرم در بازار مصرف، تقاضا برای خرید مرغ منجمد در سطح بازار در حال حاضر کاهش یافته است.

دهقان در ادامه خاطرنشان کرد: ۱۲۱۷ تن برنج هندی وارداتی نیز در سطح فروشگاه‌های زنجیره‌ای سطح استان از ابتدای ماه مبارک رمضان در حال توزیع است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست