اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  استاندار آذربایجان غربی دستورات لازم مبنی بر بررسی سریع ابعاد مختلف حادثه خروج قطار ارومیه – تهران از ریل را صادر کرد.

 محمدصادق معتمدیان بلافاصله پس از اعلام خبر خروج قطار ارومیه – تهران از ریل، دستورات لازم جهت رسیدگی فوری و کارشناسی به این حادثه را به سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری صادر و تاکید کرد: مدیران شورای مدیریت بحران استان در محل حادثه حاضر و دلایل وقع آن را بررسی و به اینجانب گزارش دهند.

استاندار آذربایجان غربی گفت: در صورت مشخص شدن اهمال کاری و ترک فعل توسط برخی مدیران و کارشناسان با آنان به شدت برخورد قانونی خواهد شد.

او با تاکید بر ضرورت بررسی فنی ، دقیق و کارشناسی علت این حادثه، دستور داد: این مسیر ریلی در سریعترین زمان گشایش و اقدامات ضروری، فنی و کارشناسی برای جلوگیری از تکرار حوادث مشابه توسط دستگاههای متولی صورت گیرد.

معتمدیان با اشاره به اینکه خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشته است، گفت: با ایمن سازی و بازرسی های مداوم از مسیر ریل نباید اجازه داد چنین حوادث ناگواری رخ دهد و در صورت مشخص شدن اهمال کاری و ترک فعل توسط برخی مدیران و کارشناسان که منجر به وقوع این حادثه شدند با آنان به شدت برخورد قانونی خواهد شد.

گفتنی است؛ ساعت ٩:٣٠ دقیقه صبح دیروز، قطار تهران ـ ارومیه در مسیر رشکان به ارومیه از ریل خارج شد. علت این حادثه ریزش کوه در مسیر رشکان به ارومیه معرفی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست