اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  دبیر قرارگاه تامین امنیت غذایی آذربایجان غربی از تشکیل ۷۹۰ فقره پرونده تخلف صنفی و فروشگاه های زنجیره ای و ۱۰ مورد پرونده قاچاق کالا در استان خبر داد.

پرویز امجدی در سی و هفتمین جلسه قرارگاه امنیت غذایی استان با اشاره به انجام ۹ هزار و ۲۶۱ هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی و فروشگاه های زنجیره ای استان، افزود: در این زمینه ۷۹۰ فقره پرونده تخلف صنفی تاکنون تشکیل شده و به مراجع قضایی ارسال شده است.

او از  تشکیل ۶۷ جلسه اصلی و وبینار در سطح استان، ۷۵ جلسه در سطح شهرستان ها و ۱۹۰ جلسه اطلاع رسانی هم فکری امنیتی و تصمیم گیری طرح اصلاح و کارآمدسازی نظام یارانه ای با تشکل‌های دام و طیور، کارخانجات لبنیات، کشتارگاه‌های صنعتی، تعاونی عشایری، نظام مهندسی و نظام دامپزشکی امور صنفی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای خبر داد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی هم در ادامه از تشکیل جلسات تخصصی و پرونده الکترونیکی برای واحدهای نانوایی در استان خبر داد.

اکبر کرامتی گفت: جهت تسهیل در روند بازرسی ها در حوزه آرد و نان، برخورد جدی با تخلفات صورت گرفته در بازار و همچنین استفاده مدیریت شده از نیروهای بسیجی و کارشناسان اداره استاندارد، علوم پزشکی و بهداشت و درمان در اکیپ های بازرسی در دستور کار است.

در ادامه مدیر عامل شرکت پشتیبانی آذربایجان غربی نیز از ذخیره سازی ۱۲۰۰ تن مرغ و ۳۸۲ تن گوشت قرمز و  ۵۰ تن تخم مرغ و تهیه به موقع نهاده های دامی خبر داد.

مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی استان نیز در این جلسه گفت: ۶۳۵ تن برنج تایلندی، ۱۲۲۳ تن برنج هندی، ۳۱۱ تن شکر نیز از محل انبار شرکت غله پیش فاکتور جهت توزیع صادر شده است.

امید زینالی اضافه کرد:  مقدار ۴۱۷ تن برنج تایلندی، ۹۳۲ تن برنج هندی و ۲۲۹ تن شکر نیز توسط شرکت غله و خدمات بازررگانی استان به قیمت مصوب دولتی در سطح بازار توزیع شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست