اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : استاندار آذربایجان غربی گفت: امنیت پیش زمینه توسعه آذربایجان غربی در حوزه های مختلف است.

 محمدصادق معتمدیان در جلسه پشتیبانی از حوزه امنیت مرزی، با اشاره به چالش‌ها و تهدیداتی که مرزهای استان همواره با آن روبرو بوده، افزود: نظارت بر تحرکات گروهک‌های تروریستی در مرزهای آذربایجان غربی با کشورهای همسایه، جهت جلوگیری از آسیب‌های احتمالی از سوی این گروهک‌ها باید تشدید شود.

استاندار آذربایجان غربی همچنین با تاکید بر گسترش تعاملات با کشورهای همسایه جهت مبارزه با انواع مختلف قاچاق در مرزهای استان، افزود: برخی کاستی‌ها در پاسگاه‌های مرزی شایسته آذربایجان غربی نبوده و شأن نیروهای مرزبانی باید در مقابل کشورهای همسایه حفظ شود.

معتمدیان از عزم جدی دولت سیزدهم برای ارتقای امنیتی مرزهای آذربایجان غربی خبر داده و یادآور شد: صعب العبور بودن مرزهای استان مشکلات عدیده ای را ایجاد کرده و وظیفه سنگینی را بر دوش مرزبانان آذربایجان غربی در صیانت از امنیت استان نهاده است.

وی در ادامه تأمین امنیت استان را اولویت اول دولت و نهادهای متولی اعلام کرده و افزود: امنیت پیش زمینه توسعه آذربایجان غربی در حوزه‌های مختلف بوده و باید شرایط برای حضور مقتدرانه نیروهای مرزبانی در مرزهای استان تسهیل و تقویت شود.

استاندار آذربایجان غربی در پایان، پایبندی دستگاه‌های متولی بر اجرای تعهدات خود در قبال مرزبانی را ضروری دانسته و تصریح کرد: از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات برای تجهیز و تقویت مرزبانی استفاده شده و تدابیر لازم برای تسهیل تردد نیروهای مرزبانی در مرزهای استان اندیشیده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست