اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به لزوم توجه به نیاز برخی واحدهای تولیدی استان برای توسعه گفت: کمک به این واحدها در چارچوب قانون و مقررات، امری ضروری است که باید برای آن برنامه‌ریزی شود.

محمدصادق معتمدیان امروز در بازدید از واحدهای تولیدی تحت عنوان «یکشنبه‌های تولید» با بیان اینکه حل موانع واحدهای تولیدی در چارچوب قانون از وظایف دستگاه‌های اجرایی است، اظهار کرد: مدیران باید همراه و حامی تولیدکنندگان و مانع زدایی در مسیر توسعه اقتصاد استان باشند.

وی با اشاره به سیاست‌های دولت سیزدهم درخصوص حمایت از تولیدکنندگان، افزود: فلسفه شکل گیری یکشنبه‌های تولید، حمایت از اقتصاد و صنایع استانی است تا مدیران مرتبط نیز با حضور خود در واحد تولیدی برای حل مشکلات این واحدها تلاش کنند.

استاندار آذربایجان غربی، حمایت از توسعه صنعت و تولید در آذربایجان‌غربی را ضروری دانست و اضافه کرد: پس از بازدیدهای میدانی از واحدهای تولیدی، مشکلات آن‌ها در کمیته‌های تخصصی بررسی و تصمیمات لازم برای رفع آنان گرفته می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی هم در حاشیه این بازدید از اجرایی شدن ۵۱ درصد مصوبات یکشنبه‌های حمایت از تولید در استان خبر داد و گفت: ۱۸۸ مصوبه در راستای کمک به واحدهای تولیدی مورد بازدید قرار گرفته در استان به تصویب رسیده که بخش مهمی از آنها اجرایی شده است.

جواد کرمی یادآور شد: ۴۱ یکشنبه حمایت از تولید در آذربایجان غربی با حضور استاندار و مسوولان استانی برگزار شده که نقش مهمی در رفع مشکلات واحدهای تولیدی داشته است.

استاندار آذربایجان غربی به همراه مدیران واحدهای خدماتی و دستگاه های اجرایی، امروز /یکشنبه/ از واحد تولیدی تاتائو و همچنین ایران پلاستیک در شهرک صنعتی ارومیه بازدید کرد و در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست