اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : استاندار آذربایجان‌غربی گفت: کیفیت نان تولیدی در آذربایجان‌غربی نامناسب است.

محمدمهدی شهریاری در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت و زنان آذربایجان‌غربی با اشاره به کیفیت نامناسب نان تولیدی در آذربایجان‌غربی، اظهار کرد:‌ بحث امنیت غذایی، بهداشت و سلامت، موضوعی نیس که بتوان به راحتی نسبت به آن، بی تفاوت بود و باید کیفیت نان تولیدی در استان ارتقا یابد تا رضایت مردم جلب شود چرا که شیوع بیماری‌های مختلف به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی در صنایع غذایی چون نان است.

وی در بخش دیگرصحبت‌های خود با اشاره به اینکه زنان نقش مهمی در توسعه اجتماعی و تحکیم بنیاد خانواده دارند، افزود: باید با تصویب سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده استان، زمینه را برای حضور بیش از پیش بانوان جامعه فراهم کنیم.

استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه باید وظایف عملکردی دستگاه‌های اجرایی در راستای اجرای سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده استان مشخص شود، اظهار کرد: بعد از مشخص شدن وظایف دستگاه‌ها باید عملکرد آنها در این حوزه بررسی کرد تا شاهد اجرای کامل این سند در استان باشیم.

وی با اشاره به اینکه موضوع کیک‌های آلوده ضربه زدن به تولید داخلی بود، عنوان کرد: در این خصوص تمام موارد بررسی شده و هیچ مشکلی در این رابطه وجود ندارد و دشمنان درصدد ضربه زدن به جو روانی حاکم بر جامعه بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست