اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نزاجا گفت: در حوزه بهداشتی و درمانی، بیمارستان مجهز صحرایی ارتش در مرز تمرچین مستقر شده است که از امکانات کامل بهداشتی و درمانی برای زائران اربعین برخوردار است.

سرتیپ امیر علی حاجیلو با اشاره به ظرفیت و امکانات موکب مستقر ارتش در مرز تمرچین، گفت: ظرفیت قابل توجهی از امکانات ارتش جمهوری اسلامی ایران از جمله ۱۶۵ هکتار از اراضی پادگان جلدیان پیرانشهر در اختیار موکب داران شمالغرب قرار داده شده و تمهیداتی برای پارک خودروهای زائرین در قالب ۲۵ هکتار از اراضی پادگان پیرانشهر با همکاری شهرداری های شهرهای استان آذربایجان غربی، در نظر گرفته شده است که ظرفیتی بالغ بر ۵۰ هزار خودرو را دارد.

وی اظهار کرد: در حوزه بهداشتی و درمانی، بیمارستان مجهز صحرائی ارتش در مرز تمرچین مستقر شده است که از امکانات کامل بهداشتی و درمانی برای زائران اربعین برخوردار است.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نزاجا افزود: موکب مدافعان حریم امامت و ولایت نزاجا شامل مجموعه هایی از امکانات رفاهی و خدماتی بوده که امکان استفاده و بهرمندی از وعده های غذایی که شامل (صبحانه، نهار، شام)، استراحت زائرین در ۲ مجموعه مستقل خواهران و برادران زوار که ظرفیتی بیش از ۲ هزار نفر میسر شده است.

سرتیپ حاجیلو با بیان اینکه تیم های سیار تعمیر خودروهای سبک در این مرز تعبیه شده است، ادامه داد: در صورت بروز اشکال و نقص فنی در خودروهای زائران اکیپ های تعمیراتی خودرو سیار، با تمامی امکانات و تجهیزات درصدد تعمیر خودروها بر می آیند.

وی با اشاره به برگزاری مراسمات فرهنگی موکب مدافعان حریم امامت و ولایت، یادآور شد: مراسم فرهنگی شامل سخنرانی و عزاداری، در خصوص ۸ سال دفاع مقدس و همینطور عزاداری اربعین با حضور اساتید و روحانیون مجرب و برتر، برای زائران اباعبدالله حسین (ع) برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست