اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی گفت: طبق ارزیابی اولیه منازل ۴۴۰ خانوار تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران در زلزله‌های اخیر خوی که از مهرماه شروع شد و تاکنون ادامه دارد، آسیب دیده است.

حجت‌الاسلام «داوود میرزایی» روز سه‌شنبه طی نشستی با اصحاب رسانه افزود: طبق گزارش‌های اولیه ارائه شده، تاکنون منزل مسکونی پنج خانوار تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران بطور کامل تخریب شده است؛ البته ارزیابی‌ها هنوز به اتمام نرسیده و ادامه دارد.

وی اضافه کرد: افراد تحت پوششی که منازل مسکونی آنان خسارت دیده همچون سایر افراد زلزله زده از تسهیلات حمایتی دولت بهره مند خواهند شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی با بیان اینکه ۲۰۰ خانوار تحت پوشش و آسیب دیده زلزله خوی از دهک‌های پایین جامعه و معیشت بگیر هستند، ادامه داد: پیگیر واریز یک کمک معیشتی به این دهک از افراد تحت پوشش هستیم که امیدواریم نتیجه بخش شود.

وی با اشاره به اهمیت اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگران گفت: این مهم جزو دغدغه‌های جامعه و به ویژه خود ایثارگران و کمترین کار در برابر رشادت‌های آنان است.

حجت‌الاسلام و المسلمین میرزایی با بیان اینکه، تجربه نشان داده که فرزندان شاهد و ایثارگر در هر مجموعه‌ای حضور داشتند، آن مجموعه کمتر دچار تخلف یا فساد شده است، اظهار کرد: بسیاری از دانشجویان تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران از نفرات برتر و نمره الف دانشگاه خود هستند؛ معتقدیم باید نخبگان فرزندان شاهد و ایثارگر و خدمات ارزنده ارائه شده از سوی آنان به مردم بازگو شوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی همچنین از تبدیل وضعیت سه هزار و ۸۱۰ نفر از افراد تحت پوشش شاغل در ادارات استان خبر داد و افزود: حدود ۶۹۰ نفر دیگر در صف تبدیل وضعیت هستند.

وی همچنین با اشاره به قرارگیری در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، یادآور شد: اثرگذاری بر روی نسل جوان و آشنایی آنان با جلوه‌های ایثار دوران انقلاب شکوهمند اسلامی از مهمترین برنامه‌هایی است که در دستور کار قرار داریم.

حجت‌الاسلام و المسلمین میرزایی تاکید کرد: نسل جوان باید بداند که انقلاب اسلامی با چه ایثارگری ها و جانفشانی‌هایی نهادینه و چه هزینه هایی برای حفظ استقلال، آزادی و تامین امنیت کشور پرداخت شده است؛ نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا و جانفشانی ایثارگران، توانسته است در اقتدار کامل باورهای ارزشی خود را به جهان دیکته کند.

وی با تاکید بر ضرورت اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی به مناسبت دهه فجر در مدارس و دانشگاه‌ها، گفت: باید با نسل جوان گفت وگو و به شبهات آنان پاسخ داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست