اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از استقرار قاضی کشیک فی المجلس در مرز تمرچین خبر داد و گفت: دستگاه قضایی در کنار خدمتگزاران به زوار قرار دارد.

ناصر عتباتی صبح چهارشنبه ضمن بازدید از مرز تمرچین، معبر زوار امام حسین (ع)، اظهار کرد: با توجه به اینکه پایانه مرزی تمرچین یکی از گمرک‌های مهم کشور است و به مانند سال قبل برای عبور زوّار اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اختصاص داده شده، در این بازدید در جریان کیفیت امر خدمت رسانی به زوار قرار گرفتیم و در صورتی که نیاز به ورود دستگاه قضائی برای رفع مشکلاتی باشد دستورات لازم صادر خواهد شد.

او ادامه داد: دستگاه قضائی در کنار خدمت‌گزاران به زوار حضور دارد و با استقرار نیروی قضائی و بازدیدهای مستمر دادستان و رئیس دادگستری پیرانشهر، هر کجا که نیاز به ورود، پشتیبانی و حمایت و رفع مشکل خروج زوار باشد، با استقرار قاضی کشیک فی‌المجلس دستورات لازم صادر می‌شود.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: ا امور به خوبی پیش می‌رود و امیدواریم که امسال با توجه به شرایط خاصی که گمرک تمرچین دارد، بیشتر از گذشته شاهد حضور زوار باشیم و بتوانیم در نهایت امنیت و آرامش و با تمامی امکانات در خدمت این عزیزان باشیم.

عتباتی همچنین در بازدید از موکب‌های اهل سنت پیرانشهر، اربعین حسینی را مایه اتحاد و همبستگی و همدلی کلیه اقوام و مذاهب عنوان کرد و گفت: اربعین قلب‌های امت اسلامی را به هم نزدیک‌تر کرده و مایه وحدت، همدلی و برادری بین امت اسلامی شده و همدلی و برادری بین شیعه و سنی و همه ادیان و مذاهب در استان آذربایجان غربی مثال زدنی است و عشق امام حسین (ع) این وحدت و همدلی را چند برابر کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست