اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: با هدف مبارزه با پدیده قاچاق، پلیس امنیت اقتصادی در پنج استان مستقر شده است.

سردار رحیم جهانبخش عصر سه شنبه در جمع مسئولان مهاباد اظهار کرد : هم اکنون پلیس امنیت اقتصادی در سه مرز استان مستقر شده و در آینده‌ای نزدیک در ۲ مرز دیگر استان نیز استقرار خواهد یافت.

وی افزود: فرایند استقرار نیروی انتظامی در مرزهای کشور فرایندی برای مبارزه با قاچاقچیان از مبادی ورودی و خروجی تا سطح عرضه کالاست که هدف از آن کاهش آسیب پذیری و پیشگیری از قاچاق سازمان یافته و افزایش ریسک قاچاق برای قاچاقچیان است.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی یادآور شد: برقراری امنیت و نظم برای ما در اولویت برنامه‌های این انتظامی قرار دارد و این مهم با تلاش و تعامل بین نیروی انتظامی و شهروندان ایجاد شده است.

جهانبخش ادامه داد: برخورد با جرایم عمومی در منطقه از جمله مبارزه با مواد مخدر، سرقت، مزاحمت، قاچاق و سایر جرم‌ها در راستای ارتقای امنیت مردم جزو برنامه‌های اصلی نیروی انتظامی است.

وی همچنین با اشاره به افزایش بیش از ۳۰ درصدی دستگیری و برخورد با خرده فروشان در حوزه مواد مخدر در استان در سال جاری گفت: در حوزه قاچاق مواد مخدر نیز میزان ارزش مواد کشف شده ۶۰ درصد افزایش یافته است.

سردار جهانبخش در زمینه میزان تصادفات درون و برون شهری در استان نیز تاکید کرد: با وجود افزایش ۴۲ درصدی ترددها در سطح جاده‌های آذربایجان غربی میزان تصادفات فوتی درون شهری ۲۰ درصد کاهش نشان می‌دهد.

وی بیان داشت: در مجموع تصادفات منجر به فوت نسبت به سال قبل کاهش داریم اما در حوزه تصادفات منجر به فوت جاده‌ای متأسفانه افزایش داریم که این موضوع به فرهنگ رانندگی ما مربوط است.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی تصریح کرد: در داخل شهر ۲۰ درصد کاهش تصادفات منجر به فوت داریم که نشان از گره‌های ترافیکی در شهرهای بزرگ به خصوص مهاباد باعث ناراحتی مردم می‌شود. شورای ترافیک باید در مدیریت و مهندسی ترافیک شهرستان وارد شود.

در سفر فرمانده انتظامی استان به مهاباد مسائل و مشکلات منطقه و مطالبات مردمی با حضور جمعی از مسئولان اجرایی این شهرستان بررسی و برای حل آنها تصمیماتی گرفته شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست