اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندان های آذربایجان غربی گفت: استان رتبه برتر در بخش اشتغال به کار مددجویان زندانی را در کشور کسب کرد.

جمشید مراد خانی در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات کانون اصلاح و تربیت شهرستان ارومیه و بعد از بازدید  اصحاب رسانه از چند واحد تولیدی و  کارگاه های بنیاد تعاون زندان برگزار شد، افزود: در سال گذشته آذربایجان غربی در بخش اشتغال و اعزام به کار زندانیان جز ۳ رتبه برتر کشور را کسب کرد و جز استان های برتر در  اشتغالزایی زندانیان هستیم.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۴۰۰۹نفر زندانی توسط اداره کل به واحدهای تولیدی جهت اشتغال معرفی شده اند، تصریح کرد: ۱۱۳۳زندانی در سطح کارگاهی داخل زندان، ۱۸۵۳ نفر در خارج از زندان و ۱۰۰۹نفر نیز در داخل بندها مشغول به کار هستند.

مراد خانی خاطر نشان کرد: در جشن گلریزان ستاد دیه ماه رمضان سالجاری خیرین استان با جمع آوری بیش از ۱۱میلیارد تومان در سطح کشور بعد از اصفهان رتبه دوم کشور را کسب کردیم.

معاون سلامت اصلاح و تربیت سازمان زندان های آذربایجان غربی اظهار کرد: اشتغال برای زندانیان اولویت مهم سازمان است اما مهمتر از ان امنیت جامعه مهم است بنابراین تا زمانی که از صلاحیت فرد زندانی اطمینان حاصل نشود اجازه اشتغال وی در خارج از زندان صادر نمی شود.

وی در خصوص تسهیلات اختصاص یافتع برای واحدهای تولیدی که مددجویان زندانی را بکار میگیرند نیز یاد آور شد: بخشودگی مالیاتی، ارائه تسهیلات بانکی بین ۵۰تا ۱۰۰میلیون تومان برای بکارگیری هر زندانی از جمله این  تسهیلات است.

وی ادامه داد: خوشبختانه جمعیت نسوان زندان های آذربایجان غربی بسیار کمتر از سایر استان ها است.

مراد خانی یاد آور شد : مکان یابی برای ایجاد فضایی برای عرضه محصولات تولیدی زندانیان استان انجام شده و تا ۲۰روز آینده در سطح شهر ارومیه نمایشگاهی برای عرضه محصولات تولیدی زندانیان برپا می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست