اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : استاندار آذربایجان غربی گفت: دستگاههای نظارتی و بازرسی همواره به سمت پیشگیری از وقوع جرم و تخلف حرکت کرده و منتظر بروز جرائم نمانند.

محمدصادق معتمدیان در دیدار با مدیر کل بازرسی  معاونین و سربازرسان استان با تاکید بر تشدید نظارت بر عملکرد دستگاههای اجرایی آذربایجان غربی، افزود: با نظارت به موقع و پیشگیری دستگاههای نظارتی، شاهد کاهش پرونده های تخلف در سطح استان خواهیم بود.

وی همچنین با اشاره به اینکه رویکرد پیشگیرانه مورد تاکید نهادهای حاکمیتی و دولت سیزدهم در مقابله با تخلفات است، خاطرنشان کرد: وقوع تخلف در دستگاه اجرایی، موجب از دست دادن نیروی انسانی و مدیریتی شده و تبعات اجتماعی نیز به دنبال خواهد داشت.

استاندار آذربایجان غربی به همدلی نهادهای حاکمیتی و دستگاههای اجرایی استان جهت رفع مشکلات مردم نیز اشاره کرده و افزود: حاکمیت و دولت بر تامین رضایتمندی مردم تاکید داشته و با رفع مشکلات در مجموعه های نظارتی و بازرسی، زمینه جلب رضایت مردم فراهم خواهد شد.

معتمدیان در پایان با تاکید بر اینکه مدیران دولت سیزدهم باید پاکدست و جهادی باشند، تصریح کرد: رفع مسائل و تامین مطالبات مردم بر تمام امور ارجح بوده و با استفاده از ظرفیت های قانونی پیگیر کاهش مشکلات مردم هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست