اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

روز جمعه ٥کوهنورد در ارتفاعات کوه «رندوله» اشنویه در بهمن گرفتار و مفقود شدند که تیم های جستجو توانستند ۲ نفر از آنها را پیدا کنند و اقدامات امدادی برای یافتن ٣ کوهنورد دیگر همچنان در حال انجام است.

آوای مرز : فرماندار اشنویه گفت: یک تیم ۲۵ نفره آماده صعود به ارتفاعات «رندوله» این شهرستان برای جستجوی کوهنوردان گرفتار در بهمن این منطقه کوهستانی است.

سیدعلی ترابی اظهار کرد: عملیات جستجوی کوهنوردان گرفتار در بهمن در ارتفاعات «رندوله» این شهرستان روز گذشته با وجود بارش برف و کولاک ادامه داشت و امروز صبح هم با وجود بارش برف و کولاک شدید یک تیم ۲۵ نفره مجهز آماده صعود است.

او اضافه کرد: هم اکنون ارتفاع برف در اشنویه به ۳۰ سانتی‌متر رسیده و بارش ها در کوهستان «رندوله» نیز با کولاک شدید همراه است ضمن اینکه تیم های پشتیبانی در نزدیکی روستاهای «آلکاوی» و «زمی» با ایجاد یک کمپ موقت مستقر شده اند.

فرماندار اشنویه ابراز امیدواری کرد از فردا با توجه به مساعد شدن شرایط آب و هوایی، علاوه بر جستجوی زمینی، جستجوی هوایی با استفاده از بالگرد نیز آغاز شود.

ترابی از شهروندان خواست تا با توجه به ازدحام جمعیت در این منطقه و نامساعد شدن شرایط جوی از تردد در مسیرهای منتهی به این منطقه خودداری کنند و اجازه دهند تیم های امداد و نجات کار جست و جو را ادامه دهند.

روز جمعه ۵کوهنورد در ارتفاعات کوه «رندوله» اشنویه در بهمن گرفتار و مفقود شدند که تیم های جستجو توانستند ۲ نفر از آنها را پیدا کنند و اقدامات امدادی برای یافتن ٣ کوهنورد دیگر همچنان در حال انجام است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست