اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  وزیر راه و شهرسازی به منظور افتتاح پایانه مرز رازی و چندین طرح راه ومسکن آذربایجان غربی وارد خوی شد و در اولین اقدام سامانه روشنایی باند فرودگاه خوی را افتتاح کرد.

با حضور وزیر راه و شهرسازی سامانه روشنایی باند فرودگاه شهدای خوی با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان غربی در مراسم بهره برداری از این سامانه با اشاره به اهمیت راه اندازی سیستم روشنایی باند، افزود: این طرح با هدف بالا بردن ایمنی پروازها، امکان برقراری پرواز در شب و ۲۴ ساعته شدن فرودگاه شهدای خوی انجام می‌گیرد.

محمدعلی نائل قراملکی ادامه داد: ایجاد ساختمان پست روشنایی باند به متراژ ۳۶ مترمربع، تجهیز پست برق به ۶ دستگاه رگولاتور جریان ثابت با توان ۷.۵ تا ۲۰ کیلووات و… است.

بذرباش وزیر راه و شهرسازی صبح پنجشنبه با استقبال استاندار آذربایجان غربی و جمعی از مسئولان استانی از طریق فرودگاه خوی وارد استان شد.

بهره برداری پایانه مرز رازی خوی، آغاز عملیات اجرایی آسفالت محلات هدف ۱۲ شهرستان، بهره برداری از سامانه روشنایی فرودگاه خوی، بهره‌برداری از ۱۳۰ کیلومتر راه روستایی و ۴۰۰ کیلومتر روکش آسفالت راه‌های اصلی و فرعی، همچنین افتتاح یک‌هزار و ۲۰۲ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن و مسکن مهر در سراسر استان و شرکت در جلسه شورای تأمین مسکن و بررسی مشکلات و رفع آنها برای اجرای بهتر پروژه‌های مسکن و همچنین حمل و نقلی از جمله اهداف و برنامه‌های سفر وزیر راه و شهرسازی به استان آذربایجان غربی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست