اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: بعد از ۱۵ سال ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ارومیه با حضور معاون اول رئیس جمهوری کشورمان فردا پنجشنبه افتتاح می شود.

عبدالله چمن گلی با بیان اینکه کلنگ احداث این ورزشگاه در سال ۸۳ بر زمین زده شده است افزود: کمبود اعتبار و تغییر پیمانکار یکی از دلایل تاخیر بهره برداری از این طرح به شمار می رود.

وی با بیان اینکه این طرح فردا با حضور معاون اول رئیس جمهوری کشورمان به بهره برداری می رسد افزود: این ورزشگاه در زمینی به مساحت ۸۰ هزار مترمربع و استادیوم ۱۵ هزار نفری احداث و برای احداث آن بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: این ورزشگاه یکی از نیازها و مطالبه های اساسی ورزش دوستان شهر ارومیه و آذربایجان غربی است و با اتمام آن شاهد برگزاری مسابقات لیگ فوتبال کشور در آن خواهیم بود.

چمن گلی با بیان اینکه با بهره برداری از طرح های ورزشی در دست اجرا سرانه فضای ورزشی استان به ۷۰ سانتی متر می رسد افزود: بهره برداری از ورزشگاه ۱۵هزار نفری شهید باکری، می تواند زیرساخت لازم و ضروری برای میزبانی لیگ برتر فوتبال توسط ارومیه و رشد و توسعه این ورزش تماشاگرپسند را فراهم کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست