اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مشاور امور هماهنگی و رسانه استاندار آذربایجان غربی از افتتاح و کلنگ زنی ۹۱۶ پروژه عمرانی و اقتصادی به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: برای این پروژه ها ۷ هزار و ۳۸۱ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

علی رزازی در نشست خبری به مناسبت تشریح پروژه های افتتاحی دهه فجر ضمن تبریک این ایام فرخنده و گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب و قدردانی از تلاش و اهتمام خبرنگاران استانی در پوشش اقدامات دولت، به جزئیات پروژه های افتتاحی پرداخت و گفت: در دهه فجر ۸۴۹ پروژه با اعتبار ۴ هزار ۱۶۵ میلیارد تومان افتتاح و ۶۷ پروژه نیز با اعتبار ۳ هزار و ۲۱۶ میلیارد تومان کلنگ زنی می شود.

وی سهم پروژه های افتتاحی عمرانی را ۵۴۵ پروژه با ۶ هزار و ۱۲۹ میلیارد تومان دانست و افزود: در این ایام فرخنده ۳۷۱ پروژه اقتصادی نیز با اعتبار یک هزار و ۲۵۲ میلیارد تومان و اشتغال زایی ۲ هزار و ۷۲۸ نفر افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

مشاور امور هماهنگی و رسانه استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: از مجموع پروژه های عمرانی دهه فجر امسال ۴۸۴ پروژه با اعتبار ۳ هزار و ۲۵ میلیارد تومان افتتاح و ۶۱ پروژه نیز با اعتبار ۳ هزار و ۱۰۴ میلیارد تومان کلنگ زنی می شود.

رزازی تصریح کرد: از مجموع پروژه های اقتصادی نیز ۳۶۵ پروژه با یک هزار و ۱۴۰ میلیارد تومان افتتاح و عملیات اجرایی ۶ پروژه نیز با ۱۱۲ میلیارد تومان در این ایام آغاز خواهد شد.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت انعکاس شفاف و درست روند اجرای مصوبات سفرهای شهرستانی استاندار آذربایجان غربی و دستور ایشان مبنی بر تشکیل دبیرخانه پیگیری مصوبات در استانداری و اطلاع رسانی دقیق و به موقع از روند اجرای این مصوبات به مردم و رسانه ها اظهار داشت: مصوبات سفرهای شهرستانی محمدصادق معتمدیان، استاندار آذربایجان غربی با جزئیات کامل و روند اجرای این مصوبات به صورت هفتگی از طریق پایگاه اطلاع رسانی استانداری منتشر می شود.

مشاور امور هماهنگی و رسانه استاندار آذربایجان غربی ضمن قدردانی از همراهی فعالین رسانه ای از روند اطلاع رسانی عملکرد دولت در استان،  گفت: اصحاب رسانه و فعالین این حوزه با پیگیری مداوم و اصولی از دستگاه های اجرایی می توانند در تسریع روند اجرای این مصوبات براساس زمان بندی اعلام شده، به روند شتاب بخشیدن به توسعه، پیشرفت و آبادانی استان کمک کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست