اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : زنگ انقلاب همزمان با دوازدهم بهمن ماه، نخستین روز از دهه فجر و در سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به کشور در تمام مدارس آذربایجان غربی به صدا درآمد.

در این مراسم نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌ غربی  گفت: به دانش آموزان توصیه می کنم تاریخ انقلاب اسلامی را مطالعه نمایند تا دلایل واقعی این عظمت و حضور مردم در راستای پیروزی انقلاب اسلامی را درک نموده و در آینده از این نعمت بزرگ صیانت نمایند.

حجت الاسلام سیدمهدی قریشی با اشاره به اینکه در دوران طاغوت ملت ایران استقلال و آزادی نداشتند و زیر سلطه استکبار بودند، گفت: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی یکی از بزرگترین و ارزشمندترین ارمغان‌های انقلاب شکوهمند اسلامی برای مردم ایران بود.

او افزود: استکبار جهانی برکشور ما مسلط و شاه سر سپرده آن بود و هر کسی هم به شرایط حاکم اعتراضی می کرد، با شکنجه همراه بود و تمامی مظاهر اسلامی را هم از کشور حذف می کردند ولی با همت و صبر مردم و رهبری امام راحل و عنایت خداوند نصرت حاصل شد.

امام جمعه ارومیه ادامه بیان کرد: رژیم پهلوی با قلدری و قساوت و زورگویی امام خمینی (ره) را از وطن خود تبعید کرده بود اما با حمایت و اتحاد مردم، امام با صلابت، احترام و استقبال مردمی وارد کشور شدند و بعد از ۱۰روز انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید.

 معاون وزیر آموزش و پرورش و پرورش گفت: اگر روزی دانش آموزی در جبهه های جنگ و برای حفظ آبروی اسلام و ارزش های انقلاب در جبهه های جنگ حضور داشت، امروز همان دانش آموزان در کلاس درس در گام دوم انقلاب وظیفه سنگین تری بر عهده دارند و باید با کسب علم و دانش و معرفت مسیر پیش رو را با قدرت و قوت بیشتر ادامه دهند.

 احمد محمود زاده افزود: نقش ممتاز و بی بدیل فرهنگیان در تمامی عرصه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی در پیروزی انقلاب اسلامی و عمر انقلاب بر کسی پوشیده نیست و ۳۶ هزار شهید دانش آموز و چهار هزار و ۵٠٠ فرهنگی گواه این ادعا بر پیشتازی خانواده بزرگ آموزش و پرورش در صیانت و انتقال ارزشهای انقلاب است.

این آیین با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش، نماینده ولی فقیه در استان، تعدادی از مسئولان و دانش آموزان استان برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست