اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت : با بهره‌برداری از این تعداد پروژه ، مجموع پروژه‌های افتتاحی در طول سال ۱۴۰۲ به ۳۲ پروژه ورزشی شامل ۸ سالن سرپوشیده و ۲۴ فضای ورزشی روباز چمن مصنوعی خواهدرسید.

آوای مرز : مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: دهه فجر امسال، ۱۵ پروژه ورزشی در سراسر استان افتتاح خواهدشد.

سجاد بیرامی  ضمن تبریک فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی اظهار داشت: با تلاش‌های صورت گرفته همکاران حوزه عمرانی و شهرستان‌ها و حمایت استاندار ورزش‌دوست و محبوب استان، در راستای توسعه زیرساخت‌های ورزشی و افزایش سرانه ورزشی در سراسر استان، دهه فجر امسال، ۱۵ پروژه عمرانی ورزشی با اعتباری بالغ بر ۸۳۰ میلیارد ریال در ۸ شهر ارومیه ، خوی ، پیرانشهر ، مهاباد ، ماکو ، نقده ، پلدشت و سردشت افتتاح خواهدشد.
وی افزود: این پروژه‌ها شامل ۳ سالن سرپوشیده و ۱۲ فضای ورزشی روباز چمن مصنوعی خواهدبود.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی ادامه داد: از این ۱۵ پروژه ورزشی ۶ پروژه شهری و ۹ پروژه روستایی خواهد بود که با بهره برداری از این پروژه ها نزدیک به ۱۶ هزار متر مربع به سرانه ورزشی استان اضافه خواهد شد.
بیرامی گفت: از جمله پروژه‌های شاخص افتتاحی دهه فجر امسال، بهره برداری از سه سالن ویژه تخصصی ورزش نابینایان ، ورزش ناشنوایان و ورزش جانبازان و توان‌یابان خواهد بود .
بیرامی ادامه داد: با بهره‌برداری از این تعداد پروژه ، مجموع پروژه‌های افتتاحی در طول سال ۱۴۰۲ به ۳۲ پروژه ورزشی شامل ۸ سالن سرپوشیده و ۲۴ فضای ورزشی روباز چمن مصنوعی خواهدرسید.
وی اضافه کرد: پروژه‌های افتتاحی امسال شامل ۱۳ پروژه شهری و ۱۹ پروژه روستایی است که به مساحت بالغ بر ۳۳ هزار متر مربع با اعتبار بالغ بر ۱۳۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست