اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی بیان کرد: با مشارکت بنیاد برکت ۲ واحد صنعتی در ان استان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

غلامرضا بابایی در حاشیه این آیین افتتاح گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور سید امیرحسین مدنی رییس بنیاد برکت و مقامات استانی از ۱۷ واحد صنعتی تولیدی مورد مشارکت با بنیاد برکت ۲ واحد صنعتی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

او افزود: در حال حاضر در استان آذربایجان غربی ۳۷ واحد تولیدی منسوجات نساجی دارای پروانه بهره برداری معتبر با حجم سرمایه گذاری بیش از ۳ هزار و ۹۶ میلیارد ریال و ایجاد اشتغال مستقیم برای یک هزار و ۴۷۶ نفر وجود دارد.

بابایی تصریح کرد: واحد نساجی حریرریس ارومیه با سرمایه گذاری بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال و ایجاد اشتغال مستقیم برای ۱۶۵ نفر با ظرفیت تولید سالانه یک هزار تن انواع نخهای گلدوزی و فانتزی با مشارکت ۴۹ درصدی بنیاد برکت مورد بهره برداری قرار گرفت که علاوه بر تأمین نیاز های کشور به مقدار چشمگیری از خروج ارز از کشور جلوگیری می کند.

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی عنوان کرد: واحد صنعتی دیلمان درب سلماس، دیگر واحد تولیدی صنعتی است که به مناسبت هفته دفاع مقدس مورد بهره برداری قرار گرفت.

او ادامه داد: این واحد با حجم سرمایه گذاری بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال و ایجاد اشتغال مستقیم برای ۵۰ نفر با ظرفیت تولید سالانه ۱۵ هزار عدد انواع درب ضد سرقت با مشارکت بنیاد برکت افتتاح و وارد چرخه تولید گردید.

بابایی در آیین افتتاح نساجی حریر ریس ارومیه بیان کرد: یکی از عمده مشکلات واحد های صنعتی پیشرفته تأمین مواد اولیه است که برای ایجاد جهش در تولیدات خود با آن مواجه هستند و حل این مشکل همت و همکاری تمام دستگاه ها و ارگان ها را می طلبد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست